Inlägg från: Tussigullan |Visa alla inlägg
  • Tussigullan

BIM februari 2016

Fick inget plus nu i början av januari så kommer igen i februari. Dock måste jag ältesta o greja för blev helt förvirrad då min mens var oregelbunden denna månaden...så ja vet inte riktigt när jag har bim haha, men troligtvis nångång mellan 31a jan-3e feb, beroende på äl som kommer nångång nu 17-20e Jan. Vår får se helt enkelt :p

• Tussigullan

Jag måste få fråga. Jag ska testa med älstickor då jag ska ha ägglossning nångång mellan 17-20e januari. Jag har 12 st stickor liggandes, tänker att det räcker va? När hade ni börjat testa? Har haft stenkoll på både äl o bim och det har alltid varit på klockslaget regelbundet och så denna månaden blev det lite knas med allting. Så är just nu väldigt osäker på när allt äger rum. Om jag ska gå på originalcykeln så är äl den sjuttonde och ska jag gå efter p-tracker appen så är det den 20e...hahah är det rimligt att börja testa 14-15?

• Tussigullan

Inget positivt på ältesten än så länge, så cykeln är förskjuten. Men jag fortsätter testa så jag får nån rätsida på detta hehe

• Tussigullan

Brukar alltid få älsekret typ en vecka innan äl som är till o från veckan innan....Ingenting än så länge och ska ha äl på onsdag om jag räknat rätt...Inget positivt ältest heller. Så detta kan bli spännande...hahaha...Får väl mysa på och fortsätta testa så jag vet exakt.. Jag hatar att inte ha kontroll på min cykel...den har gått som en klocka o så blir det såhär. Haha

• Tussigullan

Fortfarande negativa ältester så skiter i dessa...har haft älsekret och nu älmärta så vet inte varför testerna inte visar ngt...testat mellan 16:30-17 varje dag och hållt mig många timmar innan dess...står ju på förpackningen att man ska testa mellan kl 10-20...hmm ja...Får ligga ändå haha

• Tussigullan
    nepe skrev 2016-01-21 19:16:46 följande:

jag har aldrig fått positivt äl test, provat med clearblue. Skiter i dom nu jag med haha :P

Så lustigt att det inte ger utslag.. Hmm..aja vi får chansa hehe
  • Tussigullan
    879214 skrev 2016-01-21 17:07:40 följande:

vilken dag är du på och när brukar du ha stegring?

Jag brukar inte testa utan gjorde det nu för att få koll på min cykel då den blev oregelbunden..testat en gång tidigare och då fick jag positivt en dag innan jag kände av ägglossningen...idag känner jag av ägglossning men inget positivt test. :(
  • Tussigullan
    karinjanson skrev 2016-01-22 08:02:11 följande:

Jag kan nog lämna den här tråden redan nu. Sambons sexlust har varit i stort sett obefintlig, låg i måndags men det är det enda på en vecka. Med ägglossning i onsdags, och med tanke på alla de månader vi haft sex minst varannan dag runt ÄL och det inte tagit sig, så lär det nog inte ta sig nu.

Lät lite som jag...låg oxå i måndags men äl igår tror jag...så det lär inte heller ta sig tyvärr...Och ikväll har inte jag någon lust och är ganska säker på att det är försent ändå...
  • Tussigullan

Asså jag blir tokig! Hade älflytningar för en vecka sen och kände av magen på onsdagen så då trodde jag jag hade min ägglossning...igår hade jag mkt känning på höger sida samt flytning liknande äggvita som gick att göra broar med...i morse var det jättevattnigt och mkt och under dagen har det varit äggvita och gått att göra broar...haha blir inte klok på min kropp..vet inte vad som är vad längre...är väl bara att vänta på mensen om två veckor o se hur det blir hahaha

• Tussigullan
    soofa skrev 2016-01-24 23:08:33 följande:

Du tempar inte eller? Kan vara ett bra sätt för att veta att och när ägglossningen har varit. :)

Nä det gör jag inte. Funderar på att testa natural cycles. :) får se hur jag gör.
  • Tussigullan

Får nog hoppa över till bim mars tråden. Molar till o från och lyckades inte träffa äl så bra så gissar på att mensen kommer nångång under nästa vecka. Men nästa cykel ska jag testa apiforce och bisolvon haha.

• Tussigullan

Så..mensen på g..första dagen imorgon antar jag..Då var äl förskjuten som jag trodde..min cykel har blivit längre :/ får hoppa till bim mars istället

Svar på tråden BIM februari 2016