• Blomman94

vi som planerar första barnet!

Jag 22 år och sambon 24 år har äntligen bestämt oss för att påbörja bebisverkstaden!

Vi hoppas det blir en bebis innan 2016 slut.

Något mer ungt par som vill följas åt till det efterlängtade plusset? Är helt exalterad här hemma o kan inte vänta innan jag får shoppa små bebiskläder barnvagn och allt annat roligt!

• Svar på tråden vi som planerar första barnet!
  • tino01

Bim -2, har sjukt ont i bröstvårtorna och har varit extremt trött senaste veckan. Brukar dock ibland få ont i bröstvårtorna innan mens så är väl det denna gången också :/

• evins
    lizkan skrev 2016-03-31 23:28:04 följande:
    Kör hårt!! Det kommer säkert bli en envis liten krabat när det väl blir ett plus! :)
    Jaaa!! Vad glad du gör mig när du säger så, haha! Skrattande SoligHjärta
  • linnea91

Har ni andra känt något i brösten mellan äl och mens? Jag brukar ha fruktansvärt ömma bröst mellan äl och mens, men rejält i hela brösten. Nu har jag bara ont i sidorna, mot armhålorna. Kan de vara ett tecken på att jag kanske är gravid? Är på ÄL+7. Tacksam för flera svar :)

• bells123

Helt galet! Trodde de var kört när testet för 2 veckor sen visade negativt. Har haft mensvärk i 2 dagar nu och idag har jah varit så himla törstig. Tänkte att jag tar ett test, plusset kom direkt. Skakar av glädje! ^^

Tänkt att de tar sig när man slutar med äl-test och inte försöker så hårt.
  • tino01
    bells123 skrev 2016-04-14 20:36:07 följande:

Helt galet! Trodde de var kört när testet för 2 veckor sen visade negativt. Har haft mensvärk i 2 dagar nu och idag har jah varit så himla törstig. Tänkte att jag tar ett test, plusset kom direkt. Skakar av glädje! ^^

Men såå underbart!
    Jättegrattis!! ??
  • evins
    bells123 skrev 2016-04-14 20:36:07 följande:

Ojoj! Stort grattis!!

Vi köpte ett "testa-tidigt" idag, har BIM på tisdag men kan inte hålla mig.... tror dock inte att det kommer visa något, men hoppas på att din tur smittar av sig
  • naawnoue

åååååhhh vill ha min BIM, såå ja kan testa. haha! (27/4) långt kvar :(((( 

• skrotmira

Hej allihopa! Jag hoppar in här också. Detta är vårt första försök. :) Har varit utan p-piller i ca 2 månader nu. Får se hur lång tid det tar innan man plussar.. har precis haft ägglossning så nu är det bara vänta. denna tid är lite jobbig, man bara väntar, längtar och hoppas ???? jag önskar tiden gick fortare sånna här ggr.

Svar på tråden vi som planerar första barnet!