• Blomman94

vi som planerar första barnet!

Jag 22 år och sambon 24 år har äntligen bestämt oss för att påbörja bebisverkstaden!

Vi hoppas det blir en bebis innan 2016 slut.

Något mer ungt par som vill följas åt till det efterlängtade plusset? Är helt exalterad här hemma o kan inte vänta innan jag får shoppa små bebiskläder barnvagn och allt annat roligt!

• Svar på tråden vi som planerar första barnet!
  • tino01

Jag har aldrig någonsin fått två tydliga sträck på äl test, har fått ett starkt och ett svagt sträck, och de ska ju vara två starka. Dock fick jag ett plus idag på äl testet. Vad betyder de? De ena är tydligare än de andra :/

• Oktober23

Det betyder nog att du är fertil och chansen till att bli gravid är säkerligen ganska stor.

• tino01
    Oktober23 skrev 2016-03-07 17:18:00 följande:

Det betyder nog att du är fertil och chansen till att bli gravid är säkerligen ganska stor.

Gissar att det var mig du svarade. Har aldrig fått plus innan bara två sträck och då det ena tydligare än de andra. Har oregelbunden mens, men enligt min app som var rätt förra månaden så ska jag ha mens imorgon, därför känns det inte som jag borde vara så värst fertil just nu.
  • tino01

En symtom för graviditet kan ju vara illamående. Många blir ju det då på morgonen. Men kan de lika väl vara på kvällen? För i fredags efter att jag hade ätit mc Donalds mat var jag tvungen att spy, och sedan dess har jag mätt illa varje kväll.
    Men sen har jag också sedan i lördags haft lite brun/rött på pappret efter att jag torkat mig.
    Sorry för kanske lite mycket info

• tino01
    Blomman94 skrev 2016-03-19 22:15:53 följande:

Hur går de tjejer?

Enligt min app har jag ägglossning nu i dagarna så vi myser på ;) hur går det för er?
  • Oktober23

Jag väntar in ägglossning en i april. Vi vill inte ha någon decemberbebis därför blir det inget nu i mars..

• Lenore90
    Oktober23 skrev 2016-03-20 09:00:53 följande:

Jag väntar in ägglossning en i april. Vi vill inte ha någon decemberbebis därför blir det inget nu i mars..

Samma här.
  • bells123

Idag är de dag 28 i min cykel. Men förra gången fick jag positivt ÄL-test denna dagen och mensen kom 10 dagar senare. Så vi får väl se! Tänker inte ta något test om inte brösten börjar ömma eller något annat tydligt tecken :P 

Svar på tråden vi som planerar första barnet!