lizkan skrev 2016-04-23 15:23:05 följande:
Ja, jag tyckte det var väldigt krångligt. Man vill ju inte ta flera gånger om dagen för då går ju alla åt på en gång :/ Men det var iaf då jag hade som starkast sträck så vi får se. Igår började bröstvårtorna ömma och idag tyckte jag att mitt vitaminpulver som jag drack på morgonen smakade järn. Jag googlade och det kan tydligen också vara ett symptom. Men jag vågar inte hoppas på för mycket. Idag är cykeldag 25, antagligen 11-12 dagar sen äl men vet inte om jag vågar ta ett test än.
Nästa månad ska jag nog prova digital istället så att det blir lite tydligare, tack för tipset! :)
Tack! Hoppas, hoppas :)
Jo jag är väldigt nöjd med de digitala med "glada gubben"

Kan man ta direkt på morgonen också, de andra brukar ju säga efter kl 10 och då är man ju oftast kanske hemifrån eller så vilket jag tycker ställer till det.
Ja nu är du i den där perioden när man bara går och väntar och väntar... såå långsam tid! Hoppas hoppas att det är symtom!
Idag har jag min sista dag av mens så nästa vecka sätter vi igång igen! Och nu hoppas jag verkligen... igår bestämde vi oss för att köpa ett hus som ska byggas, så inflytten blir om ungefär ett år. Hade varit väldigt roligt om vi kunde flytta in tre personer då!