Lenore90 skrev 2016-03-23 13:02:45 följande:
Idag är det mensdags säger NC. Dock ingen mens än, och ingen mensvärk. Är därimot kissnödig hela hela tiden.. Min sambo hävdar att jag är gravid men jag tror jag dragit på mig uvi. Hade oskyddat sex ca en vecka före äl, annars var det skyddat. Jag vill gärna inte börja försöka förän om två månader för att slippa november/december-bebisar. Men jag var helt säker på att jag inte är gravid, bara min sambo som fått för sig det - men när han envisas så blir jag osäker - så måste nog ta ett test ändå haha..
Men vad spännande ändå, vem vet...
Jag känner mig också ovanligt kissnödig, men tänker att jag nog inbillar mig bara för att jag vill att det är så mycket... men jag har inte några mag-känningar av att mensen ska komma än + att jag inte märkt av mitt annars så säkra tecken med den klassiska "hormonerna-sabbar-min-mage"-dagen som kommer dagen innan mens varje månad. Så man vill ju hoppas, vet att vissa plussar sent... Men det kändes ändå så definitivt när jag fick ett negativt test innan.
Vi tänkte som ni där om november/december-bebis. Är själv förr i slutet av november och tycker det är astråkigt... dock har det efter en kort diskussion nu blivit att vi försöker ändå pga att det tagit så lång tid för oss, vi har redan tagit ett uppehåll under hösten pga min praktik som jag inte ville störa med graviditetskrämpor, så kände att det fick räcka med uppehåll för vår del.
Men hoppas på ett positivt besked för dig i veckan då (om det är det ni vill
)