Idag hände det jag aldrig trodde skulle hända. BIM imorgon och kom hem tidigt från jobbet. Gick ut med hunden och kände mig lite trött, funderade på vad det kunde bero på, tänkte lite roat att det är ju ett graviditetssymtom, men jag är ju inte gravid så skit samma. Somnade även på soffan igår också vilket är väldigt ovanligt för mig. Kom hem igen och kom ihåg att jag hade ju ett billigt gravtest liggandes, så varför inte bara ta det och se hur negativt det är (hade egentligen bestämt att inte testa mer förrän mensen är sen pga många negativa tester). Hade verkligen ingen förhoppning ALLS om att se ett streck, och mycket riktigt så såg jag hur kontrollstrecket dök upp men ingenting annat. Satt klart på toa och reste mig för att tvätta händerna och därefter kasta testet. Precis när jag plockar upp det skymtar jag en svag, svag linje. Blev helt paff och tänkte att det måste vara ett spökstreck, men ju längre tiden gick desto mer övertygad blev jag. Tog ett nytt digitalt CB ikväll och fick upp ett mycket vackert "Gravid 1-2 v".
Det tog 1 år och 3 månader utan något som helst resultat - och så plötsligt hände det. Helt sjukt. Varken jag eller maken har nog inte riktigt förstått det än!
Symtom jag känner är svullna och ömma bröst, var sömnig under dagen både igår och idag (om det beror på grav eller bara tillfällighet vet jag dock inte!), tycker mig känna lite konstig smak i munnen då och då idag (antar det är den berömda metallsmaken man hört talas om) och så molande mensverk till och från som kommit allt mer de senaste dagarna.