tino01 skrev 2016-06-13 09:13:42 följande:
Okej, då lugnar jag mig lite. Det var mest smärtan och ibs symtomen som jag såg att man kunde ha som passade in på mig och när jag läste de blev jag såklart rädd.
Vi ge först sedan årsskiftet, så ett halvår.
Ja men det förstår jag! Vet själv hur det är, jag har letat alla möjliga anledningar under det senaste året som kan vara en förklaring till varför det inte blir något! Men att diskutera det med gyn låter ju som en bra idé, de har ju den bästa kollen på allt sånt där

lizkan skrev 2016-06-13 09:13:52 följande:
Haha, ja det är väl så! Kan ju vara så också att det pågår så mycket i kroppen (och huvudet) när man försöker bli gravid att mensen blir lite förvirrad också!
Ja, det är så kul! Nu frågar han hela tiden "har du några symptom? jag har hört att man kan ha en känsla av att man är gravid, har du det?" osv :)
Ja, nu blev ju den här cykeln lite längre än de andra (38 istället för 36) så vet inte riktigt var äl hamnar eftersom jag inte vet hur lång nästa cykel tänker vara :p men vi sa att vi kör varannan dag från 29 juni till 6 juli så har vi med säkerhet prickat in den. då kommer jag även att gå på vikariat över sommaren så då blir det kanske lättare att pricka in med äl-stickorna och se om jag kan hitta den!
Åh, det låter verkligen positivt!! Är det första gången du känner så? Du måste verkligen uppdatera här med vad som händer och hur det går! Känns ju som vi känner varandra nu! :D Det låter smart att vänta ett par dagar, tycker jag! Då kan ni gå runt med den där mysiga, pirrande känslan ett tag längre! Men man är ju så nyfiken hihi! Men jag skrev ju för ett tag sen att när det väl tar sig så kommer det bli en envis jävel så risken att det blir MF är ju liten då ;)
Hoppas som bara den att ni får ett plus!!
Haha, ja jag tror det iallafall! Mensen blir sur för att man försöker bli av med den och börjar jäklas med en
Men då kan du hålla sommar fram tills dess då! Kanske med lite goda ostar och lite vin! Så tänker jag alltid när jag har tiden fram till ÄL att man måste lyxa till det litegranna

Blir det något roligt firande till Midsommar kanske?
Ja, detta är första gången jag varit med om detta! Glömde nog i mitt tidigare meddelande nämna att jag har haft ett konstigt ryggont också. Det kom helt plötsligt på tidig förmiddag i lördags från ingenstans. Satt i nedre delen av svanken, typ ovanför svanskotan, och det kändes som att jag hade lyft något fel eller nåt då jag inte kunde böja mig fram ordentligt. Hade ont hela lördagen och gick och la mig med ryggontet igår kväll men nu imorse var det plötsligt borta! Så jag har ingen aning om vad det berodde på, om det var någonting i ryggen som kom i kläm eller att jag fått nån typ av kramp, eller om det hör ihop med det eventuella äggfästet? Har läst på några ställen nu i efterhand att man kan få ryggont men vet inte om det är denna typ av ryggont de menar då :-P
Ahhhh vad jag hoppas att du har rätt!!!! Hoppas verkligen att det är som jag tror att ägget har satt sig och jag hoppas VERKLIGEN att det i så fall vill bli kvar där också!!! Gäller bara att ha is i magen denna veckan så får vi väl se till helgen... om vi kan hålla oss ifrån test

Haha! Jaaa, det känns som vi har börjat få lite kolla på varandra nu

Tycker det är så himla spännande nu för oss bägge! Kram!