• Blomman94

vi som planerar första barnet!

Jag 22 år och sambon 24 år har äntligen bestämt oss för att påbörja bebisverkstaden!

Vi hoppas det blir en bebis innan 2016 slut.

Något mer ungt par som vill följas åt till det efterlängtade plusset? Är helt exalterad här hemma o kan inte vänta innan jag får shoppa små bebiskläder barnvagn och allt annat roligt!

• Svar på tråden vi som planerar första barnet!
  • Hubert

Hej! Jag hänger gärna på här :)

Jag är 25 och min sambo är 28 och för ett tag sen bestämde vi oss för att försöka. Vi plussade på första försöket, men vi fick ett tidigt mf. Men nu försöker vi igen! Jag har äl nästa vecka enligt p-tracker :)

• Makintoch
    skrotmira skrev 2016-05-03 17:28:00 följande:

Är det sant?! Första försöket för oss ????????????

Vad roligt! Stort grattis!
  • Rosenblad

Stort Grattis!
  • Hubert

Stort grattis :D
  • lizkan

åh grattis!!! :D
  • skrotmira

Tack så mycket allihopa! Jag trodde inte det var sant. Jag trodde att detta skulle ta minst 6 mån innan det blev ett plus men där hade jag fel.

jag skulle få mens i lördags, men den kom inte. Däremot har jag världens mensvärk så jag trodde den var sen eftersom det inte var så längesedan jag slutade med mina minipiller. Fortfarande värk i magen.. det gör ju att det känns som något är fel och kommer gå snett men antar att det bara är att vänta och hoppas på att det går vägen! :)

• Blomman94
    skrotmira skrev 2016-05-04 10:12:25 följande:

Tack så mycket allihopa! Jag trodde inte det var sant. Jag trodde att detta skulle ta minst 6 mån innan det blev ett plus men där hade jag fel.

jag skulle få mens i lördags, men den kom inte. Däremot har jag världens mensvärk så jag trodde den var sen eftersom det inte var så längesedan jag slutade med mina minipiller. Fortfarande värk i magen.. det gör ju att det känns som något är fel och kommer gå snett men antar att det bara är att vänta och hoppas på att det går vägen! :)

Jag har också värk, det är livmodern som växer så det är helt normalt :) lycka till <3
  • Eloons

Jag tänkte hoppa in här med :) jag är 23 och min sambo 25, vi har nu bestämt oss att börja försöka få en liten knodd!

Jag slutade med minipiller bara för en vecka sen men jag håller tummarna och tempar med NC och tar äl-tester när NC tycker det passar bra. Har längtat efter barn sen många är tillbaka, så nu är det bara tålamod, men det är jag inte så bra på haha!

• lizkan

Idag kom mensen äntligen. Så nu njuter jag av ett glas rosé i solen och laddar batterierna för att dra igång bebisverkstaden om någon vecka igen!

Svar på tråden vi som planerar första barnet!