lizkan skrev 2016-04-24 10:13:10 följande:
Ja, precis! Det är lite klurigt att ta samma tid varje dag också när jag jobbar jäkligt oregelbundet :/
Haha, ja det är sååå jobbigt och det här är bara första gången för mig. Kan tänka mig hur du måste ha det :/ Ni har snart försökt i ett år va?
Nej, men åh vad roligt! Grattis!! :) Tänk vad mysigt att få inreda ett barnrum i ert nya hus. Eller så är du höggravid när det är dags att flytta in så slipper du bära lådor ;) Det här kommer bli kanon ska du se!!
3 dagar kvar till BIM!! :D
Japp, ett år har det gått här... och nada händer!! :-/ Men tyckte nog att det var jobbigare i början faktiskt... Låter kanske sjukt negativt att säga så, men för min del så var det mest jobbigt under första halvåret att ingenting hände, nu har jag typ förlikat mig med det faktum att det kommer ta tid för oss. Självklart är jag ledsen och frustrerad men jag bygger inte längre upp förhoppningarna på samma sätt inför varje mens som jag gjorde förr vilket känns positivt för mig. Räknar med att när det väl händer så kommer jag go bananas av lycka och chock istället, haha!
Jo, det känns jätteroligt att äntligen kunna börja planera för något nytt! Vi pratade om det att det skulle ju eventuellt bli perfekt timing till att vi bildar familj så det hade i så fall varit helt fantastiskt
Sjukt spännande med BIM snart!! Du får uppdatera här om hur det går
Håller tummarna för dig!