• lollojo89

vi som planerar första barnet!

Jag hoppar in här jag med???? vi är 27 båda två. Slutade med mina p-piller och 3 april fick jag mens. Äl hade förra söndagen 17 april (känner väl när det är dags för det) myste på som tusan på veckan och runt äl. Och idag 1 vecka efter äl så har jag lite molande värk i tjejmagen. Beräknad nästa mens ska starta 1 maj. Hoppas att det inte dyker upp någon????

• lollojo89
    lollojo89 skrev 2016-04-24 18:56:03 följande:

Jag hoppar in här jag med???? vi är 27 båda två. Slutade med mina p-piller och 3 april fick jag mens. Äl hade förra söndagen 17 april (känner väl när det är dags för det) myste på som tusan på veckan och runt äl. Och idag 1 vecka efter äl så har jag lite molande värk i tjejmagen. Beräknad nästa mens ska starta 1 maj. Hoppas att det inte dyker upp någon????

Men va tusan alla frågetecken ska ju vara smilysar:P
  • lollojo89
    miilap skrev 2016-04-25 19:29:40 följande:

Jag hoppar också in här jag med :) Hoppas det är okej!

Både du och jag har samma dagar :D Hade ÄL 17e april och BIM 1a maj :)

Känner molande värk och gjort det sen äl + 3.

Spännande! :)

Haha spännade:) har även haft lätt huvudvärk dom senaste dagarna och jag har aldrig ont i huvudet annars! Tänk om man har sån tur att det går på första försöket;)
  • lollojo89
    Tra3dockan skrev 2016-04-28 08:51:47 följande:

Mens precis avklarad och ÄL nästa vecka till helgen. Har drömt sjuka drömmar om äl både inatt och natten innan. Knäppt hur hjärnan kan spöka med en :P

Sitter på jobbet nu och dagdrömmer om jul och föreställer mig en stor gravidmage. 

Vill att nästa vecka ska komma fort!

Det är rätt fantastiskt att två kroppar(eller spermier och ägg) som möts kan skapa en liten ny människa...

Tiden går ju så jäklar långsamt när man väntar på något:P jag har bim i helgen och tiden efter äl känns som en evighet! Mens om tur är det helg snart;)
  • lollojo89

Mensen dök upp i fredags så vi får fortsätta försöka:( så jäkla tråkigt när man hoppas så mkt

• lollojo89
    evins skrev 2016-05-01 16:17:27 följande:

Så tråkigt! Men bara påt igen! Nästa månad händer det!

Jajamän!
  • lollojo89
    Blomman94 skrev 2016-05-01 16:49:31 följande:

Flera test senare, JAG ÄR GRAVID! Lyckligaste dagen i mitt liv, äntligen.

Grattis!!:)
  • lollojo89

Nu har vi gjort ett 3e försök här och jag har bim idag. I fredags när jag va på toa och torkade mig så va det lite blod på pappret. Tänkte bara att jaha inget denna gången heller. Men det var bara det lilla blodet som var. Kom inget mer den kvällen eller helgen. Tog ett gravtest imorse och det visade negativt. Och ingen mens har dykt upp idag och har inga känningar att det ska komma heller. Hm... har sagt att kommer ingen mens innan fredag så ska jag göra ett test igen så får vi se hur det blir då.

Svar på tråden vi som planerar första barnet!