Pluttan skrev 2016-03-14 14:32:27 följande:
Alltså jag har ju börjat gå ner i vikt. Hittills 8 kg. Och idag kände jag faktiskt av mensvärk. Kanske inte så märkvärdigt. Men för mig är det faktiskt det. Har inte känt riktigt mensvärk sen jag var normalviktig. Och ska jag vara helt ärlig så har jag knappt blödit alls vid menstid. Sparsam mens utan knappt någon känning till mensvärk. Så nu hoppas jag så klart att detta är ett tecken på att kroppen börja komma tillbaka.
Vad kul att höra! Heja dig!! Förstår visst glädjen över det! Känns bra när det är nåt som känns som det ska och går i rätt riktning!
Här händer inte mycket, är ett par såna dagar då man inte behöver tänka alls, mitt mellan mens (missfall) och ÄL. Har jag tur funkar kroppen som om missfallet var en mens eftersom det var så tidigt ( v 4+1) och i så fall bör jag ha mens framåt torsdag/fredag...hoppas så innerligt allt kommer igång som vanligt fort. Men just nu idag och fram till onsdag är ju för tidigt så behöver iaf inte gå och känna efter så just de dagarna tycker jag det är lättare att tänka på annat.
Har en enorm sexlust just nu (den brukar vara hög, men inte riktigt så här!) så i helgen har vi vart igång två gånger om dagen, hade gärna gjort det fler gånger (normalt sett brukar ju en gång/dag göra mig nöjd)..så hoppas ju lite att det betyder att ÄL ändå är på ingång, att kroppen förbereder sig
Tycker ibland dagarna precis efter mens och de precis efter ÄL är rätt sköna, då kan man inte göra nåt, inte känna efter och inte göra nåt mer för att bli gravid. De dagarna är sköna som omväxling mot allt otåligt väntande, känna efter känningar, testa osv...
Ska dessutom försöka att inte testa en massa grav.tester denna gången. ÄL-tester kommer jag ta, för jag vill se att jag faktiskt får ÄL igen efter missfallet så att det inte hänt nåt....