Pluttan skrev 2016-03-09 19:57:08 följande:
Fick värsta slaget i ansiktet ikväll. Vi hade ju som sagt bestämt oss för att inte gå vidare med fertilitetsutredning att vi bestämde oss för att försöka på egen hand. Hade ju dessutom fått positivt på cb äl-test två månader i rad.
Då kom smällen!! Läkaren ringde och talade in på svararen att enligt mina prover som togs i februari påvisades att jag inte har någon ägglossning 
Nu vändes min tillvaro totalt upp och ner.
Hoppas naturligtvis att det beror på min övervikt (läs fetma). Håller på att gå ner i vikt men har som sagt många kilon kvar
Just nu bara gråter jag.
Nej men fy vilka tråkiga nyheter!! Går det stimulera ägglossningen på något sätt med hjälp av mediciner under tiden du jobbar på med vikten?
Ledsen för er skull :(
Galenlängtan skrev 2016-03-09 21:31:58 följande:
Tänker desamma kan vara bra att kolla upp och eventuellt spara om det ser skralt ut. När jag var 36 kollade de upp mina ägg, då såg det jättebra ut men det kan ju ha ändrats mycket sedan dess.
Skönt att ha kollat nån gång iaf...jag har ju inte gjort det nån gång så har ju ingen aning. Men tror jag ska ringa och prata med dem iaf.
Idag blöder jag inget alls igen, var inget i går kväll heller....svårt veta om det är över eller om nåt är kvar...får väl gå med den ovissheten ett tag gissar jag. Men när det kommer blod så blir det som att åka ner i ett svart hål igen...vill kunna blicka framåt men blir så påmind. Idag rensade jag i badrummet och slängde alla test med fina plus på...känns tungt men bättre börja på ny kula.