hundenhubbe skrev 2016-05-23 10:13:54 följande:
Ingen aning faktiskt!! Bor i Jämtland och har inte hör någon som fått d egen ingen av mina vänner har gått över. Så jag tänkte bara fråga iaf! Man kan Ju inte få mer än nej dock är min bm väldigt slapp så tror inte hon kommer göra de... Men ska iaf kräva art hon ska titta om något är på g!! Haha gud är jag gravid på söndag går jag under.... Då blir de ju bf +8, nää de går ja inte med på! Äh jag har väntat sedan två veckor tillbaka för som du säger så räknar man ju med att de ska komma tidigare helst då de är andra barnet här... Och jag gick inte över med första... Får väl försöka njuta av att bara ha ett barn för snart har man inte de!
Var går du hos BM? Jag går på Zätagränd inne i stan... jag ska dit på torsdag, då jag har bf. Har inget hänt då så ska jag nog oxå fråga...
Har dessutom fått bristningar nu den senaste veckan :( förra gången fick jag på brösten och lite på låren, men magen klarade sig...nu har jag fått på magen ???? såklart oviktigt egentligen, men ändå inte så kul...
Nu ska jag snart ta och färga håret och sen ska jag in till stan och klippa mig...lär ju dröja innan det blir av sen :)
Har haft lite extra mycket flytningar idag (ursäkta äckligt), och har ett ökat tryck neråt...så kanske nåt på gång...men man slutar ju typ hoppas
Tom maken som helst skulle slippa förlossningen frågar nu om jag inte känner nåt och om bebben ska komma snart ;)