hundenhubbe skrev 2016-05-23 10:13:54 följande:
Ingen aning faktiskt!! Bor i Jämtland och har inte hör någon som fått d egen ingen av mina vänner har gått över. Så jag tänkte bara fråga iaf! Man kan Ju inte få mer än nej dock är min bm väldigt slapp så tror inte hon kommer göra de... Men ska iaf kräva art hon ska titta om något är på g!! Haha gud är jag gravid på söndag går jag under.... Då blir de ju bf +8, nää de går ja inte med på! Äh jag har väntat sedan två veckor tillbaka för som du säger så räknar man ju med att de ska komma tidigare helst då de är andra barnet här... Och jag gick inte över med första... Får väl försöka njuta av att bara ha ett barn för snart har man inte de!
Ja, samma här tänkte jag när det endå är tredje barnet. Nr 1 kom på bf +4, nr 2 kom på 39+2. Så man hade ju hoppats på typ 37+ :Det
Hoppas det sätter igång innan en ev hinnsvepning. Hört att det ska göra ont, men det gör det ju att föda barn med;) jag bor i vasa Finland, och här tycker dom inte alls om, om man helst nämner att man vill ha ut det tidigare. Här får man en tid till mödrapolikliniken på bf +12 för att i sin tur få en tid till igångsättning några dagar efter. Suck. Så i mitt fall, kan jag va gravid enda fram till typ mitten på juni, nää fy fasen!