Inlägg från: LindaPernilla |Visa alla inlägg
  • Svar på tråden Majbebisar 2016
  • LindaPernilla
    Roos26 skrev 2015-09-05 08:27:11 följande:

Jag plussade igår:) först svagt plus på testlagrets stickor sen tog jag CB digitalt test på dagen som gav ett tydligt GRAVID!! Blir tredje barnet .

Åh, vad härligt! Supergrattis! :D 
  • LindaPernilla

Vad roligt! Grattis! :) Jag plussade också idag. Vaknade 3.30 imorse & kunde bara inte somna om (förmodligen för att jag är ensam hemma hela helgen & är ovan med att det är så tyst, haha) så jag gjorde ett test & tjoff - Gravid 1-2.

Jag har två barn sedan innan, en 3åring & en blivande 11åring. För oss tog det sig på andra försöket :)

• LindaPernilla
    smultronblomma skrev 2015-09-05 11:25:17 följande:

Men va kul!! Grattis!:)

Jag ska gå och köpa Clear Blue, och testa igen. Så man ser i text, att man är gravid. Men visst borde jag kunna testa under eftermiddagen? Så jag inte behöver vänta tills imorgonbitti?:)

Det bör du kunna göra! Har du BIM idag?

Med förra barnet gjorde jag ett "vanligt" test på sticka på BIM men tyckte det var otydligt.. anade sträck men ändå inte & ja, så jag for iväg och köpte digitalt & testade mot kvällningen och det visade gravid  
  • LindaPernilla

Blir himla skönt att bolla med er nu! Eftersom vi kommer hålla det hemligt till vecka 12 Man vill ju liksom bara skrika ut det, haha!

• LindaPernilla

Välkomna in, tjejer!

Jag håller det gärna hemligt så länge det går, men.. jag gissar på att folk kommer börja ana något ganska snart. Jag är/var rökare & har sagt att det enda som får mig att lägga ner är en graviditet. Så nu har jag slutat så nu kommer våra närmaste förstå, haha.

För mig, enligt min app, är jag i vecka 5 (4+1) och har BF 13 Maj :)

Oroar mig, förståss, också för missfall innan v. 12. Men som du säger, emjh, så behövs nog stödet om det skulle ske.

• LindaPernilla
    Rara Klara skrev 2015-09-05 19:15:36 följande:

Grattis!!!

Jag är ny här! Plussade i onsdags. Vilken lycka. BF 10 maj. Vi lyckades på första försöket, helt otroligt! Är så lycklig just nu. Mått illa på morgonen och eftermiddagarna och är helt hookt på cornflakes med mjölk, äter aldrig det annars. Börjar bli trött också, somnade i soffan idag efter långpromenad. Hur har ni nått? 

Jag är skittrött! Inte sådär sovtrött, utan mer slapp. Orkar inte ta tag i något & bara tanken på att göra något gör mig slut, haha.

Illamående, lite smått. Dricker alltid, och har gjort i flera år, en sån vitaminbrustablett på mornarna, men imorse gick det inte.. uääk!
  • LindaPernilla

Jag har molvärk till & från, som att mensen är på G liksom! Samma känsla.
    Annars är det rätt lugnt på gravidkänslor. Precis som mina tidigare 2 graviditeter så hade jag inte mycket symptom i början

Jag "byter vecka" på lördagar, som det ser ut nu.. blir väl annat när UL är gjort. Så på lördag kliver jag in i vecka 6. Hehe, låter så fjuttigt men så mys!! Hjärta

Kommer nog ringa BM vecka 8-9 nånstans för att få tid för inskrivning.

Hoppas allihopa mår bra!!

Svar på tråden Majbebisar 2016