• Svar på tråden Majbebisar 2016
  • Roos26

Jag plussade igår:) först svagt plus på testlagrets stickor sen tog jag CB digitalt test på dagen som gav ett tydligt GRAVID!! Blir tredje barnet .

• LindaPernilla
    Roos26 skrev 2015-09-05 08:27:11 följande:

Jag plussade igår:) först svagt plus på testlagrets stickor sen tog jag CB digitalt test på dagen som gav ett tydligt GRAVID!! Blir tredje barnet .

Åh, vad härligt! Supergrattis! :D 
  • smultronblomma

Hej!=) Jag plussade idag! Det var första försöket med första barnet för mig och min sambo! Så om allt går som det ska nu, så väntar vi väl en bebis i Maj. Gud vad konstigt det känns att skriva det haha!Skrattande

Grattis till er andra också! {#emotions_dlg.flower}

• LindaPernilla

Vad roligt! Grattis! :) Jag plussade också idag. Vaknade 3.30 imorse & kunde bara inte somna om (förmodligen för att jag är ensam hemma hela helgen & är ovan med att det är så tyst, haha) så jag gjorde ett test & tjoff - Gravid 1-2.

Jag har två barn sedan innan, en 3åring & en blivande 11åring. För oss tog det sig på andra försöket :)

• smultronblomma
    LindaPernilla skrev 2015-09-05 09:41:50 följande:

Vad roligt! Grattis! :) Jag plussade också idag. Vaknade 3.30 imorse & kunde bara inte somna om (förmodligen för att jag är ensam hemma hela helgen & är ovan med att det är så tyst, haha) så jag gjorde ett test & tjoff - Gravid 1-2.

Jag har två barn sedan innan, en 3åring & en blivande 11åring. För oss tog det sig på andra försöket :)

Men va kul!! Grattis!:)

Jag ska gå och köpa Clear Blue, och testa igen. Så man ser i text, att man är gravid. Men visst borde jag kunna testa under eftermiddagen? Så jag inte behöver vänta tills imorgonbitti?:)

• LindaPernilla
    smultronblomma skrev 2015-09-05 11:25:17 följande:

Men va kul!! Grattis!:)

Jag ska gå och köpa Clear Blue, och testa igen. Så man ser i text, att man är gravid. Men visst borde jag kunna testa under eftermiddagen? Så jag inte behöver vänta tills imorgonbitti?:)

Det bör du kunna göra! Har du BIM idag?

Med förra barnet gjorde jag ett "vanligt" test på sticka på BIM men tyckte det var otydligt.. anade sträck men ändå inte & ja, så jag for iväg och köpte digitalt & testade mot kvällningen och det visade gravid  
  • Roos26

Känns så konstig då jag inte alls känner mig gravid men kanske inte konstigt då jag bara gått 4 v . Mitt illamående brukar slå till med dunder och brak i v 7 och hålla till ca v 17.... Hoppas på att få slippa det. Molvärk har jag dock redan , haft de i början med de två tidigare barnen också. Hur mår ni? Känner ni något redan?

• smultronblomma
    LindaPernilla skrev 2015-09-05 11:43:21 följande:
    Det bör du kunna göra! Har du BIM idag?

Med förra barnet gjorde jag ett "vanligt" test på sticka på BIM men tyckte det var otydligt.. anade sträck men ändå inte & ja, så jag for iväg och köpte digitalt & testade mot kvällningen och det visade gravid  

Jag hade BIM igår!=) 

Jag såg ett tydligt sträck imorse, men känner ändå för att ta ett till hihi. Så jag fixar ett till ikväll.Glad Tack!

• smultronblomma
    Roos26 skrev 2015-09-05 12:01:59 följande:

Känns så konstig då jag inte alls känner mig gravid men kanske inte konstigt då jag bara gått 4 v . Mitt illamående brukar slå till med dunder och brak i v 7 och hålla till ca v 17.... Hoppas på att få slippa det. Molvärk har jag dock redan , haft de i början med de två tidigare barnen också. Hur mår ni? Känner ni något redan?

Ja vi får hålla tummarna för att du slipper illamåendet!                                           Jag har ingen tidigare graviditet att jämföra med, men har molvärk till och från. Mina bröstvårtor är aningen ömma också. Men annars känner jag inget speciellt.Glad

• LindaPernilla

Blir himla skönt att bolla med er nu! Eftersom vi kommer hålla det hemligt till vecka 12 Man vill ju liksom bara skrika ut det, haha!

Svar på tråden Majbebisar 2016