• Svar på tråden Majbebisar 2016
  • Mymlan1986

@smultronblomma jag känner smärta på precis samma sätt, i mitten och som kommer och går, den är närvarande nästan hela dygnet men ökar i styrka flera gånger per dag. Men tror ändå det bara är växtvärk

• MakeitHappen

Plussade imorse! :)

Fick glädjetårar då detta är tredje gången vi är gravida.. de två tidigare fick vi missfall så nu när jag såg det stod Gravid så brast det för mig! :)

• Novembersmile

Molvärk och illamående . Trött som tusan! Men härligt ändå! ;) måtte detta få växa och gro <3

BF 2016-05-14
  • Mymlan1986

Hoppas det går bra för alla i gruppen hela vägen till Maj så vi får våra efterlängtade majbebisar :)

• Novembersmile
    Mymlan1986 skrev 2015-09-08 20:05:35 följande:

Hoppas det går bra för alla i gruppen hela vägen till Maj så vi får våra efterlängtade majbebisar :)

ja verkligen. det är vi värda. :) 
    BF 2016-05-14
  • carolinajohansson93

Längtar galet mycket! Är det fel o koll barnvagnar o sånt redan? Vill bara att tiden ska gå fortare så vi kan få gå på första ultraljudet!

• Boel

Idag har jag varit lite illamående, blir inte det på morgonen utan fram mot em/kväll.

Förresten, ni som hade ÄL i mitten av Aug, när har ni beräknad BF och när har ni passerat 12 veckor?

• Spring16

Jag är illamående varje morgon då jag vaknar och även på kvällen efter att vi har ätit. Men försöker se det som något positivt då det bekräftar att det faktiskt är en liten bebis där inne. 

Hur tänker ni kring inskrivning och bm? Detta är första gången för mig och vet inte riktigt hur det fungerar. Har BIM idag och som sagt 2 + i bagaget men bestämde mig ändå att testa mig imorse (rfsu extra tydligt)... fick ett - då. Blev såklart jätte orolig och tog mitt sista digitala. Men var så stressad då så lyckades bara trycka ut några droppar vilket självklart ledde till att testet inte kunde registrera något. Har köpt två digitala test till men lugnade ner mig lite då mensen inte kommit under dagen och kvällens illamående är precis som tidigare kvällar.

• Allies

Även jag har mycket molvärk som kommer och går...känns som att mensen ska komma när som...Hoppas att det är växtvärk! Kan inte de här första 12 veckorna bara flyga förbi?

• Mymlan1986
    Boel skrev 2015-09-08 21:39:09 följande:

Idag har jag varit lite illamående, blir inte det på morgonen utan fram mot em/kväll.

Förresten, ni som hade ÄL i mitten av Aug, när har ni beräknad BF och när har ni passerat 12 veckor?

Jag hade ÄL 19/8 använde mig av babyhjälp för att räkna ut smidigt, 12v passerade 28/10. BF 11/5.
Svar på tråden Majbebisar 2016