• Svar på tråden Majbebisar 2016
  • Allies
    emjh skrev 2015-09-11 10:15:13 följande:

Om ägget blir befruktat men inte fäster ordentligt i livmodern kan det tydligen bli så, och jag plussade väldigt tidigt... 

Vad tråkigt Hoppas att ni snabbt får ett + igen! Kram
  • Humlan26

Hur gör ni med kub? Erbjuder ert landsting det? Om inte, ska ni betala för att göra ett eller väntar ni till rul?

• Allies
    Humlan26 skrev 2015-09-11 13:08:25 följande:

Hur gör ni med kub? Erbjuder ert landsting det? Om inte, ska ni betala för att göra ett eller väntar ni till rul?

Mitt landsting erbjuder det icke. Jag tror att jag ska betala och göra ett privat. du då?
  • fair
    LindaPernilla skrev 2015-09-11 10:06:52 följande:

Men uschdå, emjh!  Låter jättekonstigt! Hur är det möjligt!?

Jag ringde MVC idag & bokade tid för inskrivning. Lika bra att få det gjort då jag har tusen saker i huvudet som det är, haha. Så 29/10 ska jag dit om allt går som det ska 

Hur mår ni, allihopa!?

Härligt! Jag fick en tid 2/10 =) Nu är det bara att hoppas att allt går som en ska! Längtar oerhört till UL!

Jag mår bra men är dödstrött efter en halv arbetsdag. Skulle kunna sova hela dagen känns det som. . Det drar lite i magen men jag har inte speciellt ont. Brösten spänner ibland.
  • Wilja87

Hej, Hoppas man får hoppa in här!

Plussade precis och vet exakt när jag blev gravid. 15 augusti! Kommer bli BF den 6 maj, dagen efter min födelsedag!!!

Whoop Whoop!!!

Måste iväg till jobbet nu men var tvungen att hoppa in i en ny tråd i en ny kategori innan. Från "svårt att bli med barn" till "gravid"!

Är överlycklig. I kväll ska jag och min sambo fira detta!!! Ett års försök, och nu... äntligen!

Är det förresten någon här på tråden som bor i Malmö?

Massa kramar till er alla!

• Wilja87
    smultronblomma skrev 2015-09-05 09:24:06 följande:

Hej!=) Jag plussade idag! Det var första försöket med första barnet för mig och min sambo! Så om allt går som det ska nu, så väntar vi väl en bebis i Maj. Gud vad konstigt det känns att skriva det haha!Skrattande

Grattis till er andra också! {#emotions_dlg.flower}

GRATTIS !!! =)
  • EmPe
    Wilja87 skrev 2015-09-11 14:32:47 följande:

Hej, Hoppas man får hoppa in här!

Plussade precis och vet exakt när jag blev gravid. 15 augusti! Kommer bli BF den 6 maj, dagen efter min födelsedag!!!

Whoop Whoop!!!

Måste iväg till jobbet nu men var tvungen att hoppa in i en ny tråd i en ny kategori innan. Från "svårt att bli med barn" till "gravid"!

Är överlycklig. I kväll ska jag och min sambo fira detta!!! Ett års försök, och nu... äntligen!

Är det förresten någon här på tråden som bor i Malmö?

Massa kramar till er alla!

Grattis!!! Så härligt:)
    Jag är från Malmö!
  • Wilja87
    Godistjejen skrev 2015-09-06 21:43:33 följande:

Heej allihopa ! Måste börja skriva att Gud va roligt. Skönt att få skriva av sig lite och höra hur det går och är med er andra.
    Jag är i vecka 5+5, det är första barnet så allt känns superroligt ! :) Är super nervös att berätta för familjen å vännerna. Tar tacksamt emot tips på hur man kan berätta. Skulle vilja ge mamma och pappa någon rolig tröja men vet inte riktigt vad det kan stå :)
    Någon som har några roliga tips ? :)

Ha de bäst allihop , kram på er :)

ÅÅÅH grattis !!! =) Då blev vi typ gravida samtidigt !!!!

Jag ska träffa hela familjen nästa vecka då vi har barnkalas och då ska jag bara berätta det, "Nästa kalas ska jag hålla, någon gång i Maj. När i Maj? Det beror helt på när bebisen i magen bestämmer sig för att komma ut."

BOOM!

• Wilja87
    EmPe skrev 2015-09-11 14:35:00 följande:
    Grattis!!! Så härligt:)
    Jag är från Malmö!

TACK ! Härligt !

Vilken vecka är du i?

Första barnet?

Kram

• EmPe
    Wilja87 skrev 2015-09-11 14:40:52 följande:

TACK ! Härligt !

Vilken vecka är du i?

Första barnet?

Kram

Jag är i v 6 (5+4). Bf 9 maj.
    Detta blir mitt 2:a barn. Har en liten kille på 1.5 år.

Blir detta ditt första barn?
Svar på tråden Majbebisar 2016