• Svar på tråden Majbebisar 2016
  • emjh
    Allies skrev 2015-09-14 11:54:08 följande:
    Förresten ska ni ta reda på kön?  
    Vi tog inte reda på det med dottern eller sonen (Jag blev väldigt förvånad när vi fick en pojke) och jag vill inte ta reda på det nu heller. Tror jag. Vi får se... Glad
  • Allies
    fair skrev 2015-09-14 13:09:45 följande:

Vi ska också ta reda på kön. Det gjorde vi med våra flickor =)

Men min man säger att han bara gör flickor, själv tror jag på pojk ;)

Haha och min sambo säger att han bara kan göra pojkar Det lutar nog åt att vi tar reda på könet även denna gång  
  • valkyrian

Vi kommer också att ta reda på kön :)
    Men just nu kan jag bara fokusera på att komma förbi v 12. Har inskrivning 9/10, har mailat och bett om en tid för tidigt UL i samband med detta. Vill verkligen se bebisen!

• Jessica4

Åh jag vet inte hur vi ska göra med kön. Förra gången tog vi inte reda på det men är liite sugen på det den här gången. Men samtidigt är det roligt med överraskningen :) har lite tid att fundera på det som tur är!

Ringde förresten bm idag. Fick tid 26/10. Det är ju jättelångt dit!! Känns som jag kommer ha gått halva tiden då haha :D

• 1112NL

Hej. Jag hoppar in här!

BF 16 maj med vårt tredje barn. De stora är 4,5 och snart 3 år.

Tog sig på första försöket och jag har inte hunnit smälta att jag är gravid ännu och har inga symtom alls förutom att jag känner mig lite "nedstämd" eller "oföretagsam" på jobbet. Mår bra hemma.

Får inte göra UL förrän v 18-20 i mitt landsting så funderar på att göra privat runt vecka 10-12 för att bekräfta att hjärtat slår och allt är bra.

• MammaNenne

Hej hej!

BF 16 Maj :) längtar så och hoppas verkligen verkligen att denna lilla vill stanna! Fick nämnligen missfall den 6 aug så att få ett + på Stickan nu kom som en chock verkligen! Men jag är så glad, samtidigt som jag är supernervös!

Vi här två pojkar sen förut! O detta är en pojke! Kommer aldrig få en liten tjej :P men en till grabb är så välkommet det med! Vi kommer kolla kön såklart! Ja kan inte hålla mig! Men det ÄR en pojke :P

Grattis allihop till era +! Vi har en underbar tid framför oss :D

• MimmiGbg
    LindaPernilla skrev 2015-09-05 07:12:55 följande:

Någon mer än jag som just plussat & har BF i Maj?
    Här kan vi följas åt heeela resan

Välkommen!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-09-10 15:23
    www.familjeliv.se/forum/thread/75739346-majbebisar-2016-bflista/1

- en egen tråd att lägga in BF, så blir det lite enklare att hålla koll

Tja! Plussade 27 aug och är idag i v 7 Beräknad BF säger min app bör vara 5:e maj. 

Någon som träffat BM än? Någon mer i Götet som ska ha i slutet av April - början av maj?
  • Allies
    MammaNenne skrev 2015-09-14 15:57:32 följande:

Hej hej!

BF 16 Maj :) längtar så och hoppas verkligen verkligen att denna lilla vill stanna! Fick nämnligen missfall den 6 aug så att få ett + på Stickan nu kom som en chock verkligen! Men jag är så glad, samtidigt som jag är supernervös!

Vi här två pojkar sen förut! O detta är en pojke! Kommer aldrig få en liten tjej :P men en till grabb är så välkommet det med! Vi kommer kolla kön såklart! Ja kan inte hålla mig! Men det ÄR en pojke :P

Grattis allihop till era +! Vi har en underbar tid framför oss :D

Mitt bf är också 16 maj och jag har 2 söner sedan innan Jag hoppas verkligen på en tjej just nu men jag känner lite samma som dig att detta är en pojke till :p 
  • Mymlan1986
    MimmiGbg skrev 2015-09-14 16:01:23 följande:
    Tja! Plussade 27 aug och är idag i v 7 smile1.gif Beräknad BF säger min app bör vara 5:e maj. 

Någon som träffat BM än? Någon mer i Götet som ska ha i slutet av April - början av maj?
    Jag bor i GBG, BF 11-5 :)
Svar på tråden Majbebisar 2016