• Svar på tråden Majbebisar 2016
  • carolinajohansson93
    EmPe skrev 2015-09-12 14:01:55 följande:

Beklagar.. Fick själv mf i augusti så jag vet hur det känns.

Perfekt med babynest.. Kommer ni säkert ha mycket användning av.

Jag är i v 5+5 idag så bara en dag mellan oss:) Jag har tid för vul den 29:e. Förhoppningsvis får man se ett litet hjärta och då hoppas jag att man kan känna dig lite lugnare.

Visste inte ens att man kunde göra ul så tidigt! Kanske vi oxå skulle göra för o få lite mer verklighetskänsla :) på tisdag ska vi på inskrivning allafall, bara de ska bli spännande :)
  • fair

I morse vaknade jag och hade så himla ont i vänster höft, både fram mot ljumsken och bak i ländryggen. Jag vaknade nån gång i natt och svettades så jag la benet högt upp och på täcket. Vet inte om det är det som är boven...

Jag har i alla fall haft fortsatt ont hela dagen, riktigt ont emellanåt och ibland har det släppt några minuter. Känns väldigt likt när jag får ont i höfterna men nu är det bara vänster sida. Lite oroande med tanke på bebisen men samtidigt så är det ju bara till vänster.. vet inte vad jag ska ta mig till och hoppas innerligt att det går över snabbt. Inge kul att ha så här =/

• emjh

Hej igen! 

Jag kommer tillbaka! Glad

Jag kunde inte riktigt släppa tanken och jag har verkligen känt mig gravid så idag testade jag igen och jag hann inte ens lägga ned stickan förrän det började bli ett streck. 

Men jag tycker det är konstigt att jag fick de där plussen så tidigt och sedan ingenting på en vecka. Det är väl hormonerna som lever rövare... 

Jag tänker inte pusta ut än, men jag är som ett barn på julafton över att strecket är tillbaka! 

• Mymlan1986
    emjh skrev 2015-09-14 07:22:15 följande:

Hej igen! 

Jag kommer tillbaka! Glad

Jag kunde inte riktigt släppa tanken och jag har verkligen känt mig gravid så idag testade jag igen och jag hann inte ens lägga ned stickan förrän det började bli ett streck. 

Men jag tycker det är konstigt att jag fick de där plussen så tidigt och sedan ingenting på en vecka. Det är väl hormonerna som lever rövare... 

Jag tänker inte pusta ut än, men jag är som ett barn på julafton över att strecket är tillbaka! 

Välkommen tillbaka! Hoppas på fortsatt plus!
  • carolinajohansson93

Fy nu har illamåendet kommit... Trött, illamående o ömma bröst. Men det är inget emot min glädje över o få bära på något så underbart :)

• Allies
    Loviedovie skrev 2015-09-12 18:44:34 följande:
    Förstår dig helt, det är hemskt att känna att man bara går och "väntar" på att det ska ske.. Men, att det är 1 av 3 som får missfall betyder isf också att det är 2 av 3 som INTE får det! Jag försöker tänka att jag inte kan påverka det, det kommer bli som det blir. Men jag håller med dig helt, det är hemskt. Timmarna och dagarna går så otroligt långsamt.
    Ja det är nog så man måste försöka tänka för det är ju verkligen så det är, man kan inte påverka det :-/ 

Min rygg och mina knän värker fortfarande Annars så är jag trött och orkeslös och brösten har börjat ömma lite grann men annars har jag inga symtom alls. Kaffet smakar och luktar fortfarande gott V. 5 + 0 idag. 

Förresten ska ni ta reda på kön?  
  • miinellaa
    carolinajohansson93 skrev 2015-09-14 10:31:24 följande:

Fy nu har illamåendet kommit... Trött, illamående o ömma bröst. Men det är inget emot min glädje över o få bära på något så underbart :)

Vilken v är du i ?
  • Mymlan1986
    Allies skrev 2015-09-14 11:54:08 följande:
    Ja det är nog så man måste försöka tänka för det är ju verkligen så det är, man kan inte påverka det :-/ 

Min rygg och mina knän värker fortfarande smile4.gif Annars så är jag trött och orkeslös och brösten har börjat ömma lite grann men annars har jag inga symtom alls. Kaffet smakar och luktar fortfarande gott smile5.gif V. 5 + 0 idag. 

Förresten ska ni ta reda på kön? smile2.gif  
    Vi kommer ta reda på kön, kommer inte kunna hålla mig, är så nyfiken. Dock om man ska tro på myten så blir det en flicka eftersom vi hade sex 4 dagar innan ÄL eftersom killen var på jobbresa. Ska bli roligt att se!
  • fair

Vi ska också ta reda på kön. Det gjorde vi med våra flickor =)

Men min man säger att han bara gör flickor, själv tror jag på pojk ;)

Svar på tråden Majbebisar 2016