Inlägg från: miinellaa |Visa alla inlägg
  • miinellaa

Majbebisar 2016

Helo :) 3 e barnet mitten på maj typ

Mitt yngsta nu är oxå född i maj ???? spännande

• miinellaa
    carolinajohansson93 skrev 2015-09-14 10:31:24 följande:

Fy nu har illamåendet kommit... Trött, illamående o ömma bröst. Men det är inget emot min glädje över o få bära på något så underbart :)

Vilken v är du i ?
  • miinellaa
    Chreool skrev 2015-09-15 15:18:59 följande:

Tack tjejer :) känns så skönt att få lite uppstöttning när man känner sig helt virrig & smått chockad :) har jag förstått detta rätt, om clearblue visar 2-3 veckor så ska man lägga till ca 2 veckor? Idag när jag testade igen visade clearbluen dock 3+.. Då är d ju svårt att veta :) räknade iaf ut ngt på egen hand och jag skulle tydligen vara i vecka 6. Kan det int bara gå fortare :D

1-2- = 3- 4 veckor då du borde va 6/7 v :))
  • miinellaa
    1112NL skrev 2015-09-17 16:53:33 följande:

Tips till er alla, oavsett om ni fött barn innan eller inte:

rlossningspodden.se

En mammavän till mig som startat den och hon är grym!! Verkligen ärlig och känslosam!

Varierande innehåll och bra ämnen!

Förstår det :) väntar me det då
  • miinellaa
    Allies skrev 2015-09-21 15:51:27 följande:

Tycker att tiden går såå segt! Ena dagen känner jag mig gravid för att nästa känna mig totalt ogravid. Är så less på att vara totalt orkeslös och less på att min annars tjocka mage nu är gigantiskt uppsvälld, så att inga kläder passar.  Och enda jag är sugen på är sötsaker och andra onyttigheter... Det var dagens reflektioner från mig... V. 5+6 idag (förhoppningsvis) 

Du är inte ensam är precis likadan! O inget illamående än ! Bara massa svullna o onda tuttar : }
  • miinellaa
    Anna09 skrev 2015-09-23 19:57:36 följande:

Ni fantastiska mammor,

Jag är med i en facebook grupp där alla som fick barn i december är med i. Där har vi följtsåt från start. Jag tänkte skapa en sådan grupp nu. 

Så ni som vill får gärna gå in och lägga till er som medlemmar i BF Maj 2016. 

Ibland lite lättare att svara på varandras inlägg för då kan man svara på det direkt under. 

Har gjort gruppen sluten för att inte utomstående skall kunna se vad som skrivs. 

Kram på er. 

Jag vill va med men hittar ej gruppen
Svar på tråden Majbebisar 2016