• Svar på tråden Majbebisar 2016
  • lamiette

Hej igen, idag är det BF för mig men här händer inget! Inte minsta lilla förvärk ens så bebisen har det säkert gott inne i magen! Jag har jobbat idag och gör nog det imorgon också. Vill så gärna spara mina dagar tills bebisen kommer. På onsdag ska vi till BM och jag håller tummarna att bebisen iaf lagt sig med huvudet ned tills dess. Jag har gått över tiden med båda mina andra barn så det var väntat att inte föda i förtid iofs.

• gr0

Jag var till förlossningen idag för att göra ett vändningsförsök av bebin som lagt sig i tvärläge för ett tag sen. Men nu hade hen vänt sig av sig själv utan att jag ens fattat det riktigt! Jag har ju noterat en del bökande i magen och igår tyckte jag magen sjunkit neråt och jag var mer kissnödig än innan men jag vågade ändå inte tro att hen vänt sej. Så lättad nu!

• Ferrum

Hej! Det var längesen jag skrev här! Hade bf idag men vår son tittade ut i lördags 7/5. Allt gick jättebra!
    Tänkte önskar er andra lycka till!!

• HonanHöna
    Ferrum skrev 2016-05-09 17:17:28 följande:

Hej! Det var längesen jag skrev här! Hade bf idag men vår son tittade ut i lördags 7/5. Allt gick jättebra!

Tänkte önskar er andra lycka till!!

Åh jätte grattis!!!! :)
  • hundenhubbe
    gr0 skrev 2016-05-09 17:09:19 följande:

Jag var till förlossningen idag för att göra ett vändningsförsök av bebin som lagt sig i tvärläge för ett tag sen. Men nu hade hen vänt sig av sig själv utan att jag ens fattat det riktigt! Jag har ju noterat en del bökande i magen och igår tyckte jag magen sjunkit neråt och jag var mer kissnödig än innan men jag vågade ändå inte tro att hen vänt sej. Så lättad nu!

Åh vad skönt för dig! Bra gjort av bebisen
  • lamiette
    gr0 skrev 2016-05-09 17:09:19 följande:

Åh, härligt! Hoppas min också har hittat rätt läge på onsdag.
  • gr0
    lamiette skrev 2016-05-09 21:09:10 följande:
    Åh, härligt! Hoppas min också har hittat rätt läge på onsdag.
    Ja hoppas! Det blev ju lite snopet besök, vi hade försökt förbereda oss på att allt var möjligt och hade packat bb-väska och allt men så var det bara att åka hem efter en fika på förlossningen. Ändå det bästa alternativet. Lycka till imorgon!
  • lamiette

Usch, var precis hos barnmorskan men hon skickade oss direkt till Antanatal för fosterljuden är dåliga (alldeles för låga och varierade inte)! Nu väntar vi på att få komma in. Usch, känns som om vi har klippkort här nu. Det positiva var att bebisen faktiskt ligger rätt nu.

• HonanHöna
    lamiette skrev 2016-05-11 11:03:10 följande:

Usch, var precis hos barnmorskan men hon skickade oss direkt till Antanatal för fosterljuden är dåliga (alldeles för låga och varierade inte)! Nu väntar vi på att få komma in. Usch, känns som om vi har klippkort här nu. Det positiva var att bebisen faktiskt ligger rätt nu.

Åh nej. Hoppas allt går bra!! Kram
  • hundenhubbe
    lamiette skrev 2016-05-11 11:03:10 följande:

Håller tummarna att allt är som de ska och att ni kanske får träffa bebis idag!
Svar på tråden Majbebisar 2016