• Silversara

Vem skriver klokast på familjeliv

Vem /vilka skriver bäst inlägg här tycker du?

• Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv
  • Pescetarian
    fluu skrev 2015-03-13 16:57:52 följande:

If you say so... Och tja, det samma... Vi är kanske mer lika varandra än vad vi tror, fast jag är det under samma nick hela tiden.Jag ljuger hela tiden, förstår du, jag har ju så mycket att vinna på det. Och so jag skrivit innan, vill man göra en poäng av andras attityd/beteende så ge inte igen med samma mynt.

Skriv ett annat nick som du tror att jag har haft här då?

Detta är nämligen det första och enda nicket jag någonsin skrivit från på siten.

Men det ska bli intressant att se vad du har att svara.
  • fluu
    Pescetarian skrev 2015-03-13 17:08:33 följande:
    Skriv ett annat nick som du tror att jag har haft här då?
    Detta är nämligen det första och enda nicket jag någonsin skrivit från på siten.
    Men det ska bli intressant att se vad du har att svara.
    Jag har ett par att räkna upp, vill du att jag ska skriva det här eller i pm? I vilket fall lär du ju neka så det kvittar kanske.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • FrauCasio
    fluu skrev 2015-03-13 17:07:15 följande:

Supersurasunksara (gissar jag på). Hon är bra hon!

Jaaa tack fluu så var det. Röstar även på Skogsvitte!
  • Pescetarian
    fluu skrev 2015-03-13 17:12:20 följande:

Jag har ett par att räkna upp, vill du att jag ska skriva det här eller i pm? I vilket fall lär du ju neka så det kvittar kanske.

Du får skriva det hur du vill, vart du vill och när du vill. Jag VET ju att jag aldrig haft något annat nick, så för mig kvittar det.

Ska bli kul att kolla upp nicket eller nicken och se vad det är för murvel du blandar ihop mig med.
  • Pescetarian

Har skrivit från anonyma nick i och försig. Fast de varierar från tråd till tråd. Senaste jag skrev i anonym så kallades jag "håller med".

• Dasha

jag vill ibland att de bästa får betalt av fl för att inte lämna forum!

• Voluptuous Shalimar

Jag gillar: 
    Påven Johanna
    Duckan
    Stårschan
    "bokstäverna"

och så några gamlingar (som jag inte vet om de är kvar på fl, därför "gamlingar" - själv hetta jag mosterYster på den tiden)
    MC
    Mariohn
    lokisse

• Voluptuous Shalimar
    Voluptuous Shalimar skrev 2015-03-13 17:25:37 följande:
    Jag gillar: 
    Påven Johanna
    Duckan
    Stårschan
    "bokstäverna" smile5.gif

och så några gamlingar (som jag inte vet om de är kvar på fl, därför "gamlingar" - själv hetta jag mosterYster på den tiden)
    MC
    Mariohn
    lokisse
    just det - laLola är också bra!
  • fluu
    Pescetarian skrev 2015-03-13 17:20:42 följande:
    Du får skriva det hur du vill, vart du vill och när du vill. Jag VET ju att jag aldrig haft något annat nick, så för mig kvittar det.
    Ska bli kul att kolla upp nicket eller nicken och se vad det är för murvel du blandar ihop mig med. smile2.gif
    Okej, okej...

På rak arm kommer jag på: Honungsblomman, 880215(eller kanske någon annan siffra på slutet), Pescetarian, Ticktocksaystheclock, Adelknorr, ett par olika namn på Sthlm/Stockholm, Klockanochbiffenrules, MelittaKaffefilter.

Räknar med att ovan nämnda användare tar en vända inom för att dementera.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv