• Silversara

Vem skriver klokast på familjeliv

Vem /vilka skriver bäst inlägg här tycker du?

• Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv
  • fluu
    Hecate skrev 2015-03-13 05:55:02 följande:
    Så kan det ju faktiskt vara också. Man kan aldrig veta. På ett annat forum där jag var aktiv förr, fanns det en kvinna som skrev om sina fyrlingar. Hon la även in bilder på dem i olika outfits o.s.v.. Bubblan sprack när någon råkade hitta en amerikansk blogg av en fyrlingsmamma, och det visade sig att kvinnan kopierat bilderna därifrån! Förmodligen hade hon inga barn alls! (Om det ens var en "hon"...)
    Hon har återkommit under flera nick här. Samma varje gång med bilder av andras barn.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    Pescetarian skrev 2015-03-13 07:24:18 följande:
    Men sluta ljuga!!! :O
    Jag har ingen aning om vem du är! Och du har definitivt ingen aning om vem jag är.
    Dessutom kan jag inte minnas någon tråd, förutom (www.familjeliv.se/forum/thread/74931771-skriv...) där vi öht diskuterat!?
    Vad är det för "historia" vi har då? Det skulle ju vara väldigt intressant att få veta. Och hur den historien kan få dig att hoppa på mig med såna vidriga kränkningar, som du hävde ur dig i den tråden.
    If you say so... Och tja, det samma... Vi är kanske mer lika varandra än vad vi tror, fast jag är det under samma nick hela tiden.
    Pescetarian skrev 2015-03-13 07:28:54 följande:
    Jag vet inte om hon blandar ihop mig med någon, eller om hon bara är lite smått sjuk!? Men vi har INGEN som helst historia, hon och jag. I den där tråden flög hon på mig helt utan anledning. Dessutom gjorde hon det på ett riktigt vidrigt sätt, samt fortsatte gång på gång trots att flera sa ifrån.
    Jag skulle också gissa på "en dålig dag" (eller "hennes sanna jag"), - men det finns gränser! Gränserna klev hon över BIG time!
    Jag ljuger hela tiden, förstår du, jag har ju så mycket att vinna på det. Och so jag skrivit innan, vill man göra en poäng av andras attityd/beteende så ge inte igen med samma mynt.

• fluu
    Duckan skrev 2015-03-13 09:21:42 följande:
    Molly gillar jag med. Och vadheterhonnuigen.... Duckan! Och sensitiveguy och Donum. Har så svårt att minnas vad alla kallar sig

Vad flott att bli omnämnd. Jag som mest bara glider runt och läser och mest svarar i lättsamma, ytliga trådar smile1.gif

Stårschan är en gammal favorit jag har.
    Du skriver ofta väldigt bra! Stårschan glömde jag helt, gillar henne skarpt, men har inte sett till henne på sistone.
  • fluu
    Sensitiveguy skrev 2015-03-13 04:37:52 följande:
    Den där fluu är bra. smile5.gif
    Kyss
  • fluu
    Penida skrev 2015-03-13 15:18:53 följande:
    Jag brukar uppskatta inlägg av Kim Possible, Natulcien, Donum, Fluu, Flickan och kråkan och Lövet som jag kommer på nu.
    Kyss (alla måste ju få en, annars får jag dåligt samvete )
  • Anonym (Numbero uno)

Kjell2 utan tvekan.

• eber4

Jag brukar uppskatta mina inlägg. Tyvärr skriver jag dock ofta anonymt pga känsliga ämnen.

• FrauCasio

För mig är det supersursara?....någonting liknande.

Kan inte hennes fullständiga nick, men henne gillar jag!

• FrauCasio

Eller är det superskunksara? Nääää kommer ej på.

• fluu
    FrauCasio skrev 2015-03-13 17:04:39 följande:
    För mig är det supersursara?....någonting liknande.

Kan inte hennes fullständiga nick, men henne gillar jag!
    Supersurasunksara (gissar jag på). Hon är bra hon!
Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv