Pescetarian skrev 2015-03-13 07:24:18 följande:
Men sluta ljuga!!! :O
Jag har ingen aning om vem du är! Och du har definitivt ingen aning om vem jag är.
Dessutom kan jag inte minnas någon tråd, förutom (
www.familjeliv.se/forum/thread/74931771-skriv...) där vi öht diskuterat!?
Vad är det för "historia" vi har då? Det skulle ju vara väldigt intressant att få veta. Och hur den historien kan få dig att hoppa på mig med såna vidriga kränkningar, som du hävde ur dig i den tråden.
If you say so... Och tja, det samma... Vi är kanske mer lika varandra än vad vi tror, fast jag är det under samma nick hela tiden.
Pescetarian skrev 2015-03-13 07:28:54 följande:
Jag vet inte om hon blandar ihop mig med någon, eller om hon bara är lite smått sjuk!? Men vi har INGEN som helst historia, hon och jag. I den där tråden flög hon på mig helt utan anledning. Dessutom gjorde hon det på ett riktigt vidrigt sätt, samt fortsatte gång på gång trots att flera sa ifrån.
Jag skulle också gissa på "en dålig dag" (eller "hennes sanna jag"), - men det finns gränser! Gränserna klev hon över BIG time!
Jag ljuger hela tiden, förstår du, jag har ju så mycket att vinna på det. Och so jag skrivit innan, vill man göra en poäng av andras attityd/beteende så ge inte igen med samma mynt.