• Silversara

Vem skriver klokast på familjeliv

Vem /vilka skriver bäst inlägg här tycker du?

• Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv
  • Duckan
    Molly gillar jag med. Och vadheterhonnuigen.... Duckan! Och sensitiveguy och Donum. Har så svårt att minnas vad alla kallar sig

Vad flott att bli omnämnd. Jag som mest bara glider runt och läser och mest svarar i lättsamma, ytliga trådar

Stårschan är en gammal favorit jag har.
  • Dasha

man skulle kunna ta ett sånt fält under namnet där man ser hur många som har någonsin tryckt på "gilla" på personens inlägg. och kanske ge nåt pris i slutet av året eller så....

• Anonym (nilla)
    Hecate skrev 2015-03-13 05:55:02 följande:
    Så kan det ju faktiskt vara också. Man kan aldrig veta. På ett annat forum där jag var aktiv förr, fanns det en kvinna som skrev om sina fyrlingar. Hon la även in bilder på dem i olika outfits o.s.v.. Bubblan sprack när någon råkade hitta en amerikansk blogg av en fyrlingsmamma, och det visade sig att kvinnan kopierat bilderna därifrån! Förmodligen hade hon inga barn alls! (Om det ens var en "hon"...)
    Obehagligt!
  • Penida

Jag brukar uppskatta inlägg av Kim Possible, Natulcien, Donum, Fluu, Flickan och kråkan och Lövet som jag kommer på nu.

Avskyr CIO-metoder
  • CissiJissi

Nu har vi snart en komplett lista över nominerade här, är ju för det mesta de samma namnen som nämns av alla :) Kan starta en tråd med röstning sen! ;)

• The Fugly

Användaren med alla bokstäver som jag aldrig någonsin kommer ihåg. Någon som kan hjälpa mig?

Otroligt vettig, kunnig och påläst!

• Rikard
    The Fugly skrev 2015-03-13 15:43:48 följande:

Användaren med alla bokstäver som jag aldrig någonsin kommer ihåg. Någon som kan hjälpa mig?

Otroligt vettig, kunnig och påläst!

Tror vi tänker på samma person. En massa bokstäver skrivna som versaler. Idiotiskt användarnamn, men otroligt klok och välformulerad i sina inlägg.
  • Rikard

Johan75
    Toboas
    Hoppipannkakan
    Selfish Geene
    Aniiee

och så han vars namn jag inte vet. Han med alla bokstäverna.

• The Fugly
    Rikard skrev 2015-03-13 15:51:01 följande:
    Tror vi tänker på samma person. En massa bokstäver skrivna som versaler. Idiotiskt användarnamn, men otroligt klok och välformulerad i sina inlägg.
    Ja, det stämmer. Något som börjat på typ COG. Klok som en bok.
Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv