• Silversara

Vem skriver klokast på familjeliv

Vem /vilka skriver bäst inlägg här tycker du?

• Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv
  • Donum

Vem är det som har "Avskyr CIO-metoder" som signatur?

H*n gillar jag också.

I've gone to look for myself. If I should return before I get back, please keep me here.
  • Anonym (tycker)

Tecum.

Han skriver klokast här och annorstädes. Träffsäker och ärlig.

• nevermind
    Katlan skrev 2015-03-12 19:32:28 följande:

Jag gillar SecretMe men hon (tror jag) skriver inte så ofta, gillar även LaLola.
    Drottningen70 tycker jag är för dryg.
    Sextiotalist är en vettig person också.

Håller med om Drottningen70...
  • Sensitiveguy
    fluu skrev 2015-03-12 20:35:26 följande:

Molly gillar jag med. Och vadheterhonnuigen.... Duckan! Och sensitiveguy och Donum. Har så svårt att minnas vad alla kallar sig

Den där fluu är bra.
  • Hecate
    Anonym (VAO) skrev 2015-03-12 21:45:11 följande:

Nu blir det några rader OT (snälla, plocka inte bort mig!). Inatt drömde jag att en av fl:s mest utstickande profiler (en kvinna jag uppskattar) som jag inte tänker nämna namnet på men som har varit osynlig ett tag egentligen var en kille och satt i fängelse. Det var därför hen inte skrivit på fl på länge. Så dumt och tokigt. Bara en knäpp dröm. Nu får jag en obehanglig känsla av att jag har skaffat mig ett osunt beroende av fl!!! 

Så kan det ju faktiskt vara också. Man kan aldrig veta. På ett annat forum där jag var aktiv förr, fanns det en kvinna som skrev om sina fyrlingar. Hon la även in bilder på dem i olika outfits o.s.v.. Bubblan sprack när någon råkade hitta en amerikansk blogg av en fyrlingsmamma, och det visade sig att kvinnan kopierat bilderna därifrån! Förmodligen hade hon inga barn alls! (Om det ens var en "hon"...)
  • Pescetarian
    fluu skrev 2015-03-12 22:45:33 följande:

Det som hände är att jag och P har en historia och är väldigt olika. Kan man säga för att kort sammanfatta det.

Men sluta ljuga!!! :O

Jag har ingen aning om vem du är! Och du har definitivt ingen aning om vem jag är.

Dessutom kan jag inte minnas någon tråd, förutom (www.familjeliv.se/forum/thread/74931771-skriver-du-lista-for-barnets-rutiner) där vi öht diskuterat!?

Vad är det för "historia" vi har då? Det skulle ju vara väldigt intressant att få veta. Och hur den historien kan få dig att hoppa på mig med såna vidriga kränkningar, som du hävde ur dig i den tråden.
  • Pescetarian
    Batmamba skrev 2015-03-12 22:47:58 följande:

Aha!

Jag vet inte om hon blandar ihop mig med någon, eller om hon bara är lite smått sjuk!? Men vi har INGEN som helst historia, hon och jag. I den där tråden flög hon på mig helt utan anledning. Dessutom gjorde hon det på ett riktigt vidrigt sätt, samt fortsatte gång på gång trots att flera sa ifrån.

Jag skulle också gissa på "en dålig dag" (eller "hennes sanna jag"), - men det finns gränser! Gränserna klev hon över BIG time!
  • Gizmo
    Nyfiken Gul & Lövet2 , även sextiotalist, skriver klokt, tycker jag!
Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv