• Silversara

Vem skriver klokast på familjeliv

Vem /vilka skriver bäst inlägg här tycker du?

• Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv
  • Pescetarian
    fluu skrev 2015-03-13 18:54:13 följande:

Där har vi båda skuld. Och du som aldrig vill ha diskussioner/argumentera kanske skulle sluta diskutera då. Jag diskuterar ju liksom inte för mig själv.

Jag måste ju få säga ifrån när du anklagar mig för felaktigheter och ljuger OM MIG för andra!
    fluu skrev 2015-03-13 18:56:51 följande:

Dessutom gick ju inte användarna att kolla upp nyss.. Jag tar det gärna vidare på pm om du är intresserad av vidare diskussion. Är du inte, är det givetvis okej också.

Nej, det var några som jag inte kunde kolla upp. Jag kan ha stavat fel. Listan var så lång så jag gjorde ingen seriösare efterforskning. Men oavsett om man kan kolla upp dem eller inte, så kan det ju fortfarande vara någon sajtkändis som utmärkt sig åt något extremt håll, som inte stämmer överens med vad jag står för. - Bland annat så nämnde du någon "biffenrules", dvs "biffen regerar", dvs en köttätare. Vem vet om något annat av nicken kanske har uttryckt sig exempelvis rasistiskt i någon tråd? Då beskyller du mig indirekt för att älska kött och vara rasist.

Så GE DIG NU!
  • Kim Possible

Jag saknar en hel del gamla godingar från förr. Vissa är kanske här fast under annat nick, men det är inget jag märkt av.

Några favoriter finns här i tråden, Penida, Fluu, Voluptus Shalimar, andra har nämnts som t ex CDSJGRDGGEHCSIAGOTSE, Toboas och Kjell2. FDFMGA och en del andra man brukar stöta på på samhällsforumet. Dessutom icke att förglömma Ramborg, Emmel och några andra. Hm, har säkert glömt en hel del... 

• fluu
    Pescetarian skrev 2015-03-13 19:04:48 följande:
    Jag måste ju få säga ifrån när du anklagar mig för felaktigheter och ljuger OM MIG för andra!

Nej, det var några som jag inte kunde kolla upp. Jag kan ha stavat fel. Listan var så lång så jag gjorde ingen seriösare efterforskning. Men oavsett om man kan kolla upp dem eller inte, så kan det ju fortfarande vara någon sajtkändis som utmärkt sig åt något extremt håll, som inte stämmer överens med vad jag står för. - Bland annat så nämnde du någon "biffenrules", dvs "biffen regerar", dvs en köttätare. Vem vet om något annat av nicken kanske har uttryckt sig exempelvis rasistiskt i någon tråd? Då beskyller du mig indirekt för att älska kött och vara rasist.
    Så GE DIG NU!
    Nu står ju iofs så biffen för något annat där. Men för att inte störa andra, ska vi ta diskussionen på pm eller sätta punkt?
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Donum
    Penida skrev 2015-03-13 15:18:53 följande:

Jag brukar uppskatta inlägg av Kim Possible, Natulcien, Donum, Fluu, Flickan och kråkan och Lövet som jag kommer på nu.

Där var du ju! Kom inte ihåg nicket men din signatur.
    I've gone to look for myself. If I should return before I get back, please keep me here.
  • fluu
    Kim Possible skrev 2015-03-13 19:12:34 följande:
    Jag saknar en hel del gamla godingar från förr. Vissa är kanske här fast under annat nick, men det är inget jag märkt av.

Några favoriter finns här i tråden, Penida, Fluu, Voluptus Shalimar, andra har nämnts som t ex CDSJGRDGGEHCSIAGOTSE, Toboas och Kjell2. FDFMGA och en del andra man brukar stöta på på samhällsforumet. Dessutom icke att förglömma Ramborg, Emmel och några andra. Hm, har säkert glömt en hel del... 
    Kyss på dig med då! Ramborg gillar jag med. Och sextiotalist som jag glömt innan, vi håller inte alltid med varandra, men jag gillar hennes sätt.
  • Anonym (Anonym mynonA)

Molly 50
    Rickard
    Fool
    Kim Possible
    Secretme

• Pescetarian
    fluu skrev 2015-03-13 19:16:17 följande:

Nu står ju iofs så biffen för något annat där. Men för att inte störa andra, ska vi ta diskussionen på pm eller sätta punkt?

Vi kan sätta punkt. För det finns ingenting mer att tillägga.

Eller jo en sak. Det kanske rentav är DU som står bakom de nicken. Eller hur vet du annars varför "biffen" inte står för kött? I min värld är en biff en köttbit.
  • Pescetarian
    fluu skrev 2015-03-13 19:16:17 följande:

Eller jo en sak. Det kanske rentav är DU som står bakom de nicken. Eller hur vet du annars varför "biffen" inte står för kött? I min värld är en biff en köttbit.
  • fluu
    Pescetarian skrev 2015-03-13 19:21:25 följande:
    Funkar för mig. Och som jag sagt innan, vill man göra en poäng av någon annans attityd( i det här fallet att jag anklagar dig för något) så ge inte igen med samma mynt. Just saying.
  • Anonym (Anonym mynonA)

Åh glömde Supersurasunksara

Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv