Vem skriver klokast på familjeliv
Vem /vilka skriver bäst inlägg här tycker du?
Vem /vilka skriver bäst inlägg här tycker du?
Där har vi båda skuld. Och du som aldrig vill ha diskussioner/argumentera kanske skulle sluta diskutera då. Jag diskuterar ju liksom inte för mig själv.
Dessutom gick ju inte användarna att kolla upp nyss.. Jag tar det gärna vidare på pm om du är intresserad av vidare diskussion. Är du inte, är det givetvis okej också.
Jag saknar en hel del gamla godingar från förr. Vissa är kanske här fast under annat nick, men det är inget jag märkt av.
Några favoriter finns här i tråden, Penida, Fluu, Voluptus Shalimar, andra har nämnts som t ex CDSJGRDGGEHCSIAGOTSE, Toboas och Kjell2. FDFMGA och en del andra man brukar stöta på på samhällsforumet. Dessutom icke att förglömma Ramborg, Emmel och några andra. Hm, har säkert glömt en hel del...
Jag brukar uppskatta inlägg av Kim Possible, Natulcien, Donum, Fluu, Flickan och kråkan och Lövet som jag kommer på nu.
Molly 50
Rickard
Fool
Kim Possible
Secretme
Nu står ju iofs så biffen för något annat där. Men för att inte störa andra, ska vi ta diskussionen på pm eller sätta punkt?
Nu står ju iofs så biffen för något annat där. Men för att inte störa andra, ska vi ta diskussionen på pm eller sätta punkt?
Åh glömde Supersurasunksara