Vem skriver klokast på familjeliv
Vem /vilka skriver bäst inlägg här tycker du?
Vem /vilka skriver bäst inlägg här tycker du?
Kram på dig också!
"Anabola killen" bjuder ju på mest underhållning hursomhelst.
Kjell2, lövet (har hon också en tvåa numer?), häckhäxan, drottningen (med några siffror efter). Säkerligen fler jag inte tänker på just nu...
Knäpp OCH vettig skulle det stå.
Dig uppskattade jag enormt i nå'n tråd jag läste kommer jag ihåg, du var min nya idol skrev jag visst, haha ha.
men ja det är ju så det är ämnet som avgör vilka som man tycfker är kloka och då baserat på vad man själv anser är klokt
Kjell2, fluu, sextiotalist, Waldo och Lalola är dom som dyker upp direkt. Håller inte alltid med dom dock, men dom skriver bra och oftast svarar dom på ts och inte en massa lull-lull runt om. Klara besked liksom. :)
Jag gillar GFG BLABLA STORABOKSTÄVER som nämnts flera gånger i tråden. Men även Vampyria, smecker, Dorian, Haskel skriver riktigt klokt ibland han också, nyfiken gul, anniie ( hur fan du nu stavas jag minns aldrig ) Solist logist någonting tror de är 75 efter, svartvit pressbild sist jag kollade. Och Anton C som jag inte alltid håller med alls. Men jag älskar den hårda men hjärtliga stilen, folk som inte skall lipa och anmäla precis allt jämt.
Nu är namn inte min starka sida så jag lär få återkomma känner jag. Djävulens högra hand skriver också bra. Känns som att jag glömt många, absolut många.
"Anabola killen" bjuder ju på mest underhållning hursomhelst.
PUSS är en källa till ren glädje. Man kan inte annat än asgarva. Så tack PUSS för att di finns och livar upp världen och absolut rör om i grytan FL då och då.
hmm..
Fjäril vingad, Dorian Ertymexx, Nyfiken gul, lalola, tom araya, ainee, puss, sextiotalist, fluu, johan75 , kjell2 , fool, och många fler... är dom jag sett passera som kloka och förståndiga även om jag inte alltid håller med om allt.
sen finns några oförglömliga som inte längre är medlemmar som tex roisin, ANOF med flera