• Silversara

Vem skriver klokast på familjeliv

Vem /vilka skriver bäst inlägg här tycker du?

• Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv
  • Angel D

"Angel är riktigt jävla bra om jag får säga det själv nu blev jag dessutom sjukligt nyfiken på vad det där var i för tråd haha "

Tack babe. Skickade länken till tråden till dig.{#emotions_dlg.flower}

• Vlad

Jag har dålig koll på vilka som skriver här nuförtiden, men Kimpossible brukar vara klok. Themis brukar också vara klok. Det finns en massa andra som jag också tycker är kloka och ännu fler jag gillar (om de är kvar).

• Vlad

Efter lite bläddrande kan jag konstatera att även Häckhäxan, Ainnee och Sextiotalist verkar vara hyfsat kloka. Puss verkar inte riktigt klok, men ganska klok ändå ibland.

• Kereza
    Är i princip bara två personer jag alls pallar på FL - Häckhäxan och (jag har glömt det exakta namnet) Celines Essence.

De två kan framföra åsikter jag INTE håller med om, UTAN att det känns som att de idiotförklarar den de pratar med (inte nödvändigtvis mig)

Jag är uppriktigt förvånad att hitta t.ex fluu "nominerad" här hela tiden - aldrig "träffat" en mer otrevlig och självrättfärdigande människa - VÄLDIGT lik migsjälv faktiskt; kapitalt blockmongo som inbillar sig att dennes egna världssyn är den enda rätta. Donum verkar trevlig, men oförmögen att sätta sig in i andras syn än sin egen. Återigen, väldigt likt migsjälv.
    Detsamma gäller Puss och Lalola - det jag stör mig mest på med dem är sakerna jag ogillar med migsjälv; främst självrättfärdigandet och oviljan att sätta sig in i andras känslor/syn/smak/erfarenhet/motivation. 

Men ja, det jag nämnt där är just de saker där jag är precis lika jag - troligen därför jag stör mig så väldigt mycket på det.
  • Donum
    Kereza skrev 2015-03-14 18:28:45 följande:

Är i princip bara två personer jag alls pallar på FL - Häckhäxan och (jag har glömt det exakta namnet) Celines Essence.

De två kan framföra åsikter jag INTE håller med om, UTAN att det känns som att de idiotförklarar den de pratar med (inte nödvändigtvis mig)

Jag är uppriktigt förvånad att hitta t.ex fluu "nominerad" här hela tiden - aldrig "träffat" en mer otrevlig och självrättfärdigande människa - VÄLDIGT lik migsjälv faktiskt; kapitalt blockmongo som inbillar sig att dennes egna världssyn är den enda rätta. Donum verkar trevlig, men oförmögen att sätta sig in i andras syn än sin egen. Återigen, väldigt likt migsjälv.

Detsamma gäller Puss och Lalola - det jag stör mig mest på med dem är sakerna jag ogillar med migsjälv; främst självrättfärdigandet och oviljan att sätta sig in i andras känslor/syn/smak/erfarenhet/motivation. 

Men ja, det jag nämnt där är just de saker där jag är precis lika jag - troligen därför jag stör mig så väldigt mycket på det.

Vafalls?

Jag föredrar charmigt obstinat. ;)
    I've gone to look for myself. If I should return before I get back, please keep me here.
  • Pescetarian
    Kereza skrev 2015-03-14 18:28:45 följande:

Haha! Jag lägger till dig till min "gillar-lista"!
  • sextiotalist

Rodnar och tackar. Jag tror att alla jag uppskattar att diskutera med finns nämnda

Tonåringen håller nog inte med då jag fick tokspel på honom idag. Tonåringar ...

• Anonym (hur komma ihåg alla)
    sextiotalist skrev 2015-03-14 18:58:44 följande:

Rodnar och tackar. Jag tror att alla jag uppskattar att diskutera med finns nämnda

Tonåringen håller nog inte med då jag fick tokspel på honom idag. Tonåringar ...

hahaha ha, och det här är en av anledningarna varför man gillar dina inlägg Skrattande
Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv