Inlägg från: Donum |Visa alla inlägg
  • Donum

Vem skriver klokast på familjeliv

fluu skrev 2015-03-12 20:35:26 följande:

Molly gillar jag med. Och vadheterhonnuigen.... Duckan! Och sensitiveguy och Donum. Har så svårt att minnas vad alla kallar sig

Amäh, så där säger du bara för att vi har samma namnsmak. ;)
    I've gone to look for myself. If I should return before I get back, please keep me here.
  • Donum

Jag kommer inte ihåg namnen så bra på de jag tycker skriver vettigt, oavsett åsikt. Det beror på diskussionsämne också. En del är jättevettiga i en del trådar och vanvettiga i andra. ;)

Men sextiotalist tror jag att jag brukar tycka skriver genomtänkt. Och även Johan75 brukar vara balanserad. Jag får väl säga fluu också, för jag har i alla fall inget minne av att jag har stört mig på henne. :p

I've gone to look for myself. If I should return before I get back, please keep me here.
  • Donum

Vem är det som har "Avskyr CIO-metoder" som signatur?

H*n gillar jag också.

• Donum
    Penida skrev 2015-03-13 15:18:53 följande:

Jag brukar uppskatta inlägg av Kim Possible, Natulcien, Donum, Fluu, Flickan och kråkan och Lövet som jag kommer på nu.

Där var du ju! Kom inte ihåg nicket men din signatur.
  • Donum
    Kereza skrev 2015-03-14 18:28:45 följande:

Är i princip bara två personer jag alls pallar på FL - Häckhäxan och (jag har glömt det exakta namnet) Celines Essence.

De två kan framföra åsikter jag INTE håller med om, UTAN att det känns som att de idiotförklarar den de pratar med (inte nödvändigtvis mig)

Jag är uppriktigt förvånad att hitta t.ex fluu "nominerad" här hela tiden - aldrig "träffat" en mer otrevlig och självrättfärdigande människa - VÄLDIGT lik migsjälv faktiskt; kapitalt blockmongo som inbillar sig att dennes egna världssyn är den enda rätta. Donum verkar trevlig, men oförmögen att sätta sig in i andras syn än sin egen. Återigen, väldigt likt migsjälv.

Detsamma gäller Puss och Lalola - det jag stör mig mest på med dem är sakerna jag ogillar med migsjälv; främst självrättfärdigandet och oviljan att sätta sig in i andras känslor/syn/smak/erfarenhet/motivation. 

Men ja, det jag nämnt där är just de saker där jag är precis lika jag - troligen därför jag stör mig så väldigt mycket på det.

Vafalls?

Jag föredrar charmigt obstinat. ;)
Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv