Inlägg från: Angel D |Visa alla inlägg
  • Angel D

Vem skriver klokast på familjeliv

Anonym (VAO) skrev 2015-03-12 18:28:01 följande:

Nästan alla i tråden hos Häckhäxan är vettiga. Knäppa men vettiga. Jag kommer inte ihåg vad dem heter.

Hon är lika knäpp vettig irl. Störtskön människa!
  • Angel D
    Angel D skrev 2015-03-13 21:33:50 följande:
    Hon är lika knäpp vettig irl. Störtskön människa!
    Knäpp OCH vettig skulle det stå.
  • Angel D
    Anonym (hur komma ihåg alla) skrev 2015-03-13 21:56:39 följande:
    Dig uppskattade jag enormt i nå'n tråd jag läste kommer jag ihåg, du var min nya idol skrev jag visst, haha ha.

men ja det är ju så det är ämnet som avgör vilka som man tycfker är kloka och då baserat på vad man själv anser är klokt
    Hahaha, det minns jag. Jag undrade vad fasiken jag gjort för att förtjäna det Skrattande
  • Angel D
    Anonym (hur komma ihåg alla) skrev 2015-03-13 22:34:17 följande:
    Du gjorde något som borde vara självklart för alla, du skrev både vänligt, insiktsfullt och kunskapsupplyftande.. (och satte dessutom fördomsfulla människor rejält på plats! haha ha)

Jaha, DEN tråden. Med trollet som försökte få mig att skämmas över vem jag är.

On topic: Jag gillar Häckhäxan (av naturliga skäl), Lalola, Kim Possible, Ainee , sextiotalist och många fler som jag inte minns namnet på.

• Angel D
    HäckHäxan skrev 2015-03-14 13:44:45 följande:
    Haha Angel. Ja du borde ju veta om någon.

Personligen tycker jag nog jag är lite mer knäpp irl, svårt att redigera och skriva om saker som hoppar ur munnen. Här inne har jag iaf en chans ibland att snygga till det om jag kommer ihåg att läsa igenom inlägget innan jag postar. :-S haha
    Ja, du är aaaningens knäppare irl. Det kan komma både det ena och det andra ur din käft Flört. Många sköna skratt blir det.
  • Angel D

"Angel är riktigt jävla bra om jag får säga det själv nu blev jag dessutom sjukligt nyfiken på vad det där var i för tråd haha "

Tack babe. Skickade länken till tråden till dig.{#emotions_dlg.flower}

• Angel D
    Anonym (mouhaha) skrev 2015-03-15 19:15:40 följande:

Vad som är riktigt intressant är vem skriver mest idiotiskt.

Där finns det mängder att välja på ^^
Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv