• Silversara

Vem skriver klokast på familjeliv

Vem /vilka skriver bäst inlägg här tycker du?

• Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv
  • Anonym (VAO)

Jag blir riktig imponerad av alla här som kommer ihåg alla nick och jag kan bara komma ihåg Häckhäxan men inte var alla heter i den tråden även om jag läser den fler gånger i veckan. Hur bär ni er åt? Jag måste ha fel på minnet! Det finns ju hur många inlägg som helst! Jag är inte ironisk men oroad över att jag inte kan komma ihåg.

• HäckHäxan
    Anonym (VAO) skrev 2015-03-14 14:25:30 följande:

Jag blir riktig imponerad av alla här som kommer ihåg alla nick och jag kan bara komma ihåg Häckhäxan men inte var alla heter i den tråden även om jag läser den fler gånger i veckan. Hur bär ni er åt? Jag måste ha fel på minnet! Det finns ju hur många inlägg som helst! Jag är inte ironisk men oroad över att jag inte kan komma ihåg.

Tja jo alltså efter såpass många år så fastnar namnen till slut. Men oftast minns jag folks bilder vilket gör mig ytterst förvirrad när de byter bild Det vore ju skam om inte några namn satt efter 8-10 år här inne känner jag gällande mig och mitt minne då.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Fjäril kär skrev 2015-03-14 14:17:17 följande:

hmm..

Fjäril vingad,  Dorian Ertymexx, Nyfiken gul, lalola, tom araya, ainee, puss, sextiotalist, fluu, johan75 , kjell2 , fool,  och många fler...  är dom jag sett passera som kloka och förståndiga även om jag inte alltid håller med om allt. 

sen finns några oförglömliga som inte längre är medlemmar som tex roisin, ANOF med flera 

Ja Roisin, underbar människa verkligen <3
  • fluu

Läser så många namn här och tänker "den borde jag också sagt". FL har faktiskt många, många jättebra och vettiga medlemmar. De flesta är faktiskt trevliga, stöttande och kunniga. Så jag tycker att FL(om vi bortser från alla trådar om tiggare, kiss och kvinnohatarklubben) har oförtjänt dåligt rykte.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • puss
    HäckHäxan skrev 2015-03-14 14:15:32 följande:

PUSS är en källa till ren glädje. Man kan inte annat än asgarva. Så tack PUSS för att di finns och livar upp världen och absolut rör om i grytan FL då och då.

• Fjäril kär
    Anonym (VAO) skrev 2015-03-14 14:25:30 följande:

har man häckat här sedan sajten startade och har vissa ämnen man gärna håller sig till så är det inte så konstigt att vissa medlemmar fastnar. Man möter dom nästan dagligen i tråd efter tråd. 

tittar jag in i trådar som pågått i flera år i något ämne jag inte alls diskuterar tex vänta-barn-trådar så ser jag ju mängder med folk jag aldrig stött på och heller inte kommer att minnas namnet  på...   och dom i sin tur läser nog aldrig trådar i ämnen där jag diskturerar flitigt så dom lär ju inte minnas mig i nån tråd direkt. 
  • Kim Possible
    fluu skrev 2015-03-14 15:37:59 följande:

Läser så många namn här och tänker "den borde jag också sagt". FL har faktiskt många, många jättebra och vettiga medlemmar. De flesta är faktiskt trevliga, stöttande och kunniga. Så jag tycker att FL(om vi bortser från alla trådar om tiggare, kiss och kvinnohatarklubben) har oförtjänt dåligt rykte.

Det är sant. Ibland blir jag spyless på allt här, men så tänker jag på alla bra människor. Några av mina bästa vänner har jag fått just via FL, och det är jag otroligt tacksam för. 
  • Kim Possible
    fluu skrev 2015-03-14 15:37:59 följande:

Det är sant. Ibland blir jag spyless på allt här, men så tänker jag på alla bra människor. Några av mina bästa vänner har jag fått just via FL, och det är jag otroligt tacksam för. 
  • Förtryckt
    Sensitiveguy skrev 2015-03-13 18:22:19 följande:
    FDFMGA.
    Skulle tro att personen menade den medlemmen som heter typ CGHDSCH
    KKEILWI SJSLSHGL typ. Fast med andra bokstäver.

Har någon nämnt mig ännu?

---
Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv