Vem skriver klokast på familjeliv
Vem /vilka skriver bäst inlägg här tycker du?
Vem /vilka skriver bäst inlägg här tycker du?
Jag blir riktig imponerad av alla här som kommer ihåg alla nick och jag kan bara komma ihåg Häckhäxan men inte var alla heter i den tråden även om jag läser den fler gånger i veckan. Hur bär ni er åt? Jag måste ha fel på minnet! Det finns ju hur många inlägg som helst! Jag är inte ironisk men oroad över att jag inte kan komma ihåg.
Jag blir riktig imponerad av alla här som kommer ihåg alla nick och jag kan bara komma ihåg Häckhäxan men inte var alla heter i den tråden även om jag läser den fler gånger i veckan. Hur bär ni er åt? Jag måste ha fel på minnet! Det finns ju hur många inlägg som helst! Jag är inte ironisk men oroad över att jag inte kan komma ihåg.
hmm..
Fjäril vingad, Dorian Ertymexx, Nyfiken gul, lalola, tom araya, ainee, puss, sextiotalist, fluu, johan75 , kjell2 , fool, och många fler... är dom jag sett passera som kloka och förståndiga även om jag inte alltid håller med om allt.
sen finns några oförglömliga som inte längre är medlemmar som tex roisin, ANOF med flera
Ok, jag är officiellt dement; jag glömde Pallas! Wtf...
Läser så många namn här och tänker "den borde jag också sagt". FL har faktiskt många, många jättebra och vettiga medlemmar. De flesta är faktiskt trevliga, stöttande och kunniga. Så jag tycker att FL(om vi bortser från alla trådar om tiggare, kiss och kvinnohatarklubben) har oförtjänt dåligt rykte.
PUSS är en källa till ren glädje. Man kan inte annat än asgarva. Så tack PUSS för att di finns och livar upp världen och absolut rör om i grytan FL då och då.
Läser så många namn här och tänker "den borde jag också sagt". FL har faktiskt många, många jättebra och vettiga medlemmar. De flesta är faktiskt trevliga, stöttande och kunniga. Så jag tycker att FL(om vi bortser från alla trådar om tiggare, kiss och kvinnohatarklubben) har oförtjänt dåligt rykte.