• Silversara

Vem skriver klokast på familjeliv

Vem /vilka skriver bäst inlägg här tycker du?

• Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv
  • Voluptuous Shalimar
    Vlad skrev 2015-03-15 19:47:40 följande:
    Du har faktiskt också bytt! smile1.gif

Kanske inte lika många gånger som jag, men då blir det ju ännu mer förvirrande!
    Hå hå hå! En gång, EN (1) GÅNG!!! Reggade mig här när sajten var ny, eftersom syrran blivit på smällen (hence mosterYster, då syrran brukade kalla mig syster Yster). Sen gick åren och jag tänkte till slut att eftersom jag ALDRIG är inne och läser om graviditet och barn och sånt så borde jag ju inte bara hänga här som "moster". Så då bytte jag.  Nu har jag iofs en unge själv så kanske jag skulle byta till "mama Shalimar"? Drömmer
  • Anonym (VAO)

Det börjar bli lite bråkigt här inne på sina ställen. En får ju ont i huvet.

• Anton Chigurh
    Anonym (VAO) skrev 2015-03-15 22:25:09 följande:

Det börjar bli lite bråkigt här inne på sina ställen.

En får ju ont i huvet.

Det har ju iofs sina fördelar....
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Lindsey Egot the only one
    CissiJissi skrev 2015-03-12 18:09:53 följande:

Jag kommer inte ihåg namnen på alla eller allas inlägg såklart men "flickanochkråkan", "ladygodiwa", "lindseyegottheonlyone", "drottningen70" och "haskel" är några..

Va göllig du é
  • Lindsey Egot the only one

Det var ett bra tag sedan jag hängde här. Har ju tryckt ut en underbar bebis som jag snuffat på i åtta månader. Finns ju inget ljuvligare än sin egna avkomma plus att jag blev mormor åtta veckor innan också. Så tyvärr vet jag inte så mycket vilka som är kvar eller inte.

Gillar Anton för han är snäll, Kimpan för hon är rak, puss för hon är galet galen, sedan står det helt stilla i hjärnkontoret.

Har iaf haft några anonyma idioter som försökt trycka ner mig och må Guds vrede straffa dom

• Giovanna
    Sensitiveguy skrev 2015-03-16 01:50:12 följande:

"Giovanna" är bra.

Tackar o bockar! Sensitiveguy är ju en reko prick med :)
  • Sensitiveguy
    HäckHäxan skrev 2015-03-14 14:14:02 följande:

Ja och du, du skriver också ruskigt bra!!

Dito!
  • Sensitiveguy
    Giovanna skrev 2015-03-16 01:54:50 följande:

Tackar o bockar! Sensitiveguy är ju en reko prick med :)

Nä, men åh! Hatten av!
  • Sensitiveguy

"Nude" var bra, men hon försvann.

• Anonym (Grodan Boll)
    Anonym (VAO) skrev 2015-03-15 22:25:09 följande:

Det börjar bli lite bråkigt här inne på sina ställen. En får ju ont i huvet.

Om bara en får ont i huvUDet så får det gå.
    Man får väl tänka på majoriteten?

• tankfull

Jag har bara varit med här i kanske 2 månader eller nåt, men jag har hittills inte stött på något inlägg av nicket Tom Araya som jag inte hållit med om. Sen är det förbluffande hur mycket tid en del verkar ha att lägga här - vissa är ju med i så gott som varenda tråd man går in på! Jag har respekt för alla som uttrycker sig vettigt - och INGEN respekt för dem som kallar folk idioter för att de har en annan åsikt än dem själva!

• fluu
    Voluptuous Shalimar skrev 2015-03-15 22:12:02 följande:
    H*n protesterade väl mot att du blev omnämnd, inget mer med det. Men då högg du som en kobra och så var det i full gång. 

Men nu kan ni väl bråka via PM så slipper vi andra se det...?
    Då har du inte träffat en kobra ser jag. Jag var inte det minsta upprörd, jag svarade med humor, inte ens ett utropstecken i sikte... på något som andra skulle kalla "påhopp".
    Men det kvittar nu vems "sida" någon står på. För det spelar ingen roll egentligen. Så jag föreslår att vi alla går vidare med våra liv, det känns mest konstruktivt.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu

Som jag skrev igår så läser jag så många jag borde skrivit, många är så bra. En jag dock bara känner att jag måste nämna är underbara och träffsäkra Annyoo.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Tom Araya
    Fjäril kär skrev 2015-03-14 14:17:17 följande:

hmm..

Fjäril vingad,  Dorian Ertymexx, Nyfiken gul, lalola, tom araya, ainee, puss, sextiotalist, fluu, johan75 , kjell2 , fool,  och många fler...  är dom jag sett passera som kloka och förståndiga även om jag inte alltid håller med om allt. 

sen finns några oförglömliga som inte längre är medlemmar som tex roisin, ANOF med flera 

Tack för den vänligheten.

Mitt minne fungerar inte fullt ut för närvarande och framför allt namn har svårt att fastna, men många av de namn du nämner håller jag med om och lägger till Anton, Häckhäxan, Celine. Det finns fler, men som jag inte har i huvudet för närvarande.

Själv känner jag väl att jag rätt ofta uttrycker åsikter av mindre populärt slag. På senare tid har det blivit mycket skriverier i trådar om SD, invandring, rasism mm.
    Jag är visserligen kritisk mot förd invandrings- och försvarspolitik, men eftersom jag heller inte gillar SD så vill jag höja nivån på SD-kritiken genom att såga den sämsta.

• Tom Araya
    Rikard skrev 2015-03-13 23:00:20 följande:

Lite half off topic:

Kan man anta att olika grupper av skribenter håller till på olika delar av forumet och att man därför bara stöter på dem som man råkar dela intresse med?
    Det kanske finns fantastisk kloka människor som skriver under ämnen som man själv aldrig kollar på.

Det ligger nog en del i detta.
  • Tom Araya

Rikard tycker jag ofta uttrycker bra saker på ett bra sätt. Det märks att han inte är tappad bakom en vagn.

• Anonym (Wavzovski)

Har inte en susning. Har sett några trolltrådar som är välformulerade, och bra skrivet. Annars vet jag inte, är rätt så ny här.

• modsey

Många kloka men minns inta alla namn. Men håller med om att ex sextiotalist dkriver klokt och sen finns det någon j nu inte minns som skrev mycket om barn o sömn som var bra. O sen Kim possible. ?.finns fler men minns inta alla namn !

Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv