• Silversara

Vem skriver klokast på familjeliv

Vem /vilka skriver bäst inlägg här tycker du?

• Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv
  • fluu
    Kim Possible skrev 2015-03-14 15:50:18 följande:
    Det är sant. Ibland blir jag spyless på allt här, men så tänker jag på alla bra människor. Några av mina bästa vänner har jag fått just via FL, och det är jag otroligt tacksam för. 
    Precis! Jag minns speciellt att i början av föräldraskapet så var FL skitbra. Nästan bara massa stöttande där mitt i osäkerheten. Det var otroligt värdefullt.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Sensitiveguy
    Förtryckt skrev 2015-03-14 15:51:11 följande:

Skulle tro att personen menade den medlemmen som heter typ CGHDSCH

KKEILWI SJSLSHGL typ. Fast med andra bokstäver.

Har någon nämnt mig ännu?

Okej, en annan med många bokstäver är ju IAGOTSE någonting...
  • Rocket Mania

CDSJGRD GGHECS IAGOTSE, Påven Johanna, Penida, Kim P, Anton C, Mad as snow (som är borta?), Vildvitter (hette hen så?)

Finns nog fler men det var dom jag kom på just nu

• Anonym (a)

Jag tycker Kjell2 gör det enligt mig,

• Kim Possible
    Rocket Mania skrev 2015-03-14 16:22:24 följande:

CDSJGRD GGHECS IAGOTSE, Påven Johanna, Penida, Kim P, Anton C, Mad as snow (som är borta?), Vildvitter (hette hen så?)

Finns nog fler men det var dom jag kom på just nu

Åh, dig glömde jag med. Snart glömmer jag väl vad jag själv heter.
  • Fjäril Vingad
    Fjäril kär skrev 2015-03-14 14:17:17 följande:

hmm..

Fjäril vingad,  Dorian Ertymexx, Nyfiken gul, lalola, tom araya, ainee, puss, sextiotalist, fluu, johan75 , kjell2 , fool,  och många fler...  är dom jag sett passera som kloka och förståndiga även om jag inte alltid håller med om allt. 

sen finns några oförglömliga som inte längre är medlemmar som tex roisin, ANOF med flera 

Tackar!
  • fluu
    Fjäril kär skrev 2015-03-14 14:17:17 följande:
    hmm..

Fjäril vingad,  Dorian Ertymexx, Nyfiken gul, lalola, tom araya, ainee, puss, sextiotalist, fluu, johan75 , kjell2 , fool,  och många fler...  är dom jag sett passera som kloka och förståndiga även om jag inte alltid håller med om allt. 

sen finns några oförglömliga som inte längre är medlemmar som tex roisin, ANOF med flera 
    Kyss på dig med då!
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Vlad
    Kim Possible skrev 2015-03-14 16:32:02 följande:

Åh, dig glömde jag med. Snart glömmer jag väl vad jag själv heter.

Du tycker helt enkelt om för många människor!
  • Angel D
    HäckHäxan skrev 2015-03-14 13:44:45 följande:
    Haha Angel. Ja du borde ju veta om någon.

Personligen tycker jag nog jag är lite mer knäpp irl, svårt att redigera och skriva om saker som hoppar ur munnen. Här inne har jag iaf en chans ibland att snygga till det om jag kommer ihåg att läsa igenom inlägget innan jag postar. :-S haha
    Ja, du är aaaningens knäppare irl. Det kan komma både det ena och det andra ur din käft Flört. Många sköna skratt blir det.
Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv