• Silversara

Vem skriver klokast på familjeliv

Vem /vilka skriver bäst inlägg här tycker du?

• Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv
  • Giovanna
    Pescetarian skrev 2015-03-15 18:00:10 följande:
    Nämn aldrig mig nått mer, någonsin! Din otäcka, obehagliga människa!
    Men nu får du väl tagga ner lite. Jag har läst tråden där fluu "hoppade på" dig och visst var det övertramp och jag tycker gott hon kan kosta på sig att be om ursäkt men du beter ju dig som om hon stalkar dig och försökt avrätta dig offentligt. Så som du går på henne nu är än värre. Peace out!
  • Pescetarian
    Giovanna skrev 2015-03-15 18:14:16 följande:

Men nu får du väl tagga ner lite. Jag har läst tråden där fluu "hoppade på" dig och visst var det övertramp och jag tycker gott hon kan kosta på sig att be om ursäkt men du beter ju dig som om hon stalkar dig och försökt avrätta dig offentligt. Så som du går på henne nu är än värre. Peace out!

Det är precis så det känns. Mina känslor kan du aldrig kritisera. De är där varesig jag vill det eller inte.
  • fluu
    Voluptuous Shalimar skrev 2015-03-15 18:11:34 följande:
    OT, men till och med jag börjar tycka att du drar in pesce i alla möjliga och omöjliga sammanhang för att få kräkas lite på henne/honom. Så ta det lite lugnt och tagga ner... smile5.gif
    Jag kan bara komma på den här tråden... Och tvärtom ska vi ju inte ens tala om, men det kan jag ta. Och det är inte jag som kallar någon för en hemsk människa och värre.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Giovanna
    Pescetarian skrev 2015-03-15 18:18:09 följande:
    Det är precis så det känns. Mina känslor kan du aldrig kritisera. De är där varesig jag vill det eller inte.
    Du har rätt till dina egna känslor, så är det. Jag ifrågasätter inte att du är kränkt men ta en diskussion med henne privat då, det blir lite väl off topic här.
  • Voluptuous Shalimar
    fluu skrev 2015-03-15 18:21:23 följande:
    Jag kan bara komma på den här tråden... Och tvärtom ska vi ju inte ens tala om, men det kan jag ta. Och det är inte jag som kallar någon för en hemsk människa och värre.
    Om du nu tycker att h*n hoppat på dig så gör inte två fel ett rätt. Jag tyckte bara det var omotiverat att dra in henom  i denna tråden såsom du gjorde det. 
  • fluu
    Voluptuous Shalimar skrev 2015-03-15 18:28:25 följande:
    Om du nu tycker att h*n hoppat på dig så gör inte två fel ett rätt. Jag tyckte bara det var omotiverat att dra in henom  i denna tråden såsom du gjorde det. 
    Eh, läs från början. Det var inte jag som startade diskussionen i denna tråd.
  • Voluptuous Shalimar
    fluu skrev 2015-03-15 18:29:21 följande:
    Eh, läs från början. Det var inte jag som startade diskussionen i denna tråd.
    Ummm... jo det var det. 
  • HäckHäxan
    Vlad skrev 2015-03-15 18:11:18 följande:
    Jupp, tror det är Charles Darwin det börjar med men det är inte bara vetenskapsmän.
    Känns absolut bekant. Jag måste få lagat mitt tangentbord och fixa min dator så jag kan nörd leta upp det där.
  • fluu
    Voluptuous Shalimar skrev 2015-03-15 18:40:12 följande:
    Ummm... jo det var det. 
    Ehm, nej, det var det inte. Densomintefårnämnasvidnamn startade diskussionen med att i "hyllningstråden"(som man väl kan kalla denna tråd) göra precis tvärtom.
Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv