• Silversara

Vem skriver klokast på familjeliv

Vem /vilka skriver bäst inlägg här tycker du?

• Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv
  • Lady Godiva
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-03-13 18:21:01 följande:

Finns många bra det gör det, dock så är jag inte så ödmjuk ikväll och anser att jag skriver bäst. Det grundat på att jag alltid tycker lika som mig själv, ja vi jag och jag har alltid tyckt lika, dessutom uppstår aldrig missförstånd, sen språkligt skriver vi väldigt lika. Samma stavfel etc. Ja jag och jag kommer väldigt bra överens i allt, förträffligt va?

Ja, det är verkligen förträffligt! Vilken tur att du är överens med dig, tänk så jobbigt det vore om du blev oense med dig själv. Hur löser man ett sådant dilemma?

OnT: Det är egentligen svårt att svara på en sådan fråga; man har ju en tendens att tycka att personer är kloka så länge de tycker som en själv. Gör de inte det så uppskattar man dem inte, även om de kanske skriver jättebra, respektfullt o.s.v. Och det kan ju också vara så att man tycker någon skriver väldigt bra i en tråd men illa i en annan, det har väl också med åsikterna att göra.

Men ska jag nämna några får det bli lindseyegottheonlyone, superskunkensara (osäker på om jag skrivit rätt men ni vet vem jag menar), sextiotalist och Johan75.  Jag håller inte alltid med dem i vad de skriver men jag tycker alltid om hur de skriver.. Det finns fler men jag kommer inte på deras nick just nu, återkommer när/om jag kommer på dem.

Sedan finns det ju några skribenter som jag verkligen inte tycker om av olika orsaker, men det är ju ingen mobbningstråd så jag tänker inte skriva några deras nick.

Såg att lilla jag blev omnämnd i första inlägget, det tackar jag för  Kul att någon uppskattar mig!
    Är det du vill säga värt mitt svar?
  • Froststar

EnAnonumius

Genomsnittliga FL-ares inlägg framkallar kattens reaktioner.
  • Grande Rock

Tycker nog att CDSJGRD GGHECS IAGOTSE är den som imponerar mest på mig.

Be-bop-a-lula hela jävla dan
  • lövet2

Themis och Stårschan är de första jag tänker på. Fisken skriver väldigt intelligent, men jag kanske inte alltid skulle säga klokt.

(Och tack naturligtvis för de omnämnanden jag fått i tråden. Blir oerhört mallig av sådant! )

• Angel D
    Anonym (VAO) skrev 2015-03-12 18:28:01 följande:

Nästan alla i tråden hos Häckhäxan är vettiga. Knäppa men vettiga. Jag kommer inte ihåg vad dem heter.

Hon är lika knäpp vettig irl. Störtskön människa!
  • Angel D
    Angel D skrev 2015-03-13 21:33:50 följande:
    Knäpp OCH vettig skulle det stå.
  • Anonym (hur komma ihåg alla)

Oj, det finns otroligt många som skriver/skrivit bra inlägg, många är också anonyma så det är svårt att säga vilka de är, många har slutat skriva, en del har bytt nick etc

Det finns ett par men jag kommer inte ihåg namnen exakt, skyller på ålderna, haha ha, men johan1975? det ser ut som en fantomenmask på hans bild han är bra på att uttrycka sina åsikter jag om även om jag inte alltid håller med, Puss är förbannat träffsäker ibland, tanquine? (stavar fel där med säkerhet antar jag) muppincowboy, glädje56 tror jag en man hette, molly-någonting, en medlem som jag inte kan komma ihåg vad hon heter med hon har foto med rakt brunblont? långt hår tror hon är självvald hemmafru och hon står alltid upp för människor oavsett om det är homosexuella eller invandrare, kommer inte på hennes namn, tror hon är hemmafru men inte säker men henne har jag respekt för, FDMLG eller i vilken ordning bokstäverna är, svensk flagga som avatar, hahahaha haha jag får ju gissa på alla namn, men inte kan jag sitta och komma ihåg alla på rak arm, finns de någon medlemslista som man kan länka till så att man kan friska upp minnet? :D

Man gillar folk i vissa trådar sen andra i nästa tråd, och tvärtom, man kan ju inte vara överrens om allt det finns så otroligt många så en eloge till så många för vad ni skriver, hur ni skriver och för humor, insikt, förståelse mm.

• Anonym (hur komma ihåg alla)
    Angel D skrev 2015-03-13 21:34:25 följande:
    Knäpp OCH vettig skulle det stå.
    Dig uppskattade jag enormt i nå'n tråd jag läste kommer jag ihåg, du var min nya idol skrev jag visst, haha ha.

men ja det är ju så det är ämnet som avgör vilka som man tycfker är kloka och då baserat på vad man själv anser är klokt
  • Anonym (VAO)
    Angel D skrev 2015-03-13 21:33:50 följande:
    Kul! Världen mår bra av störtsköna människor.
Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv