Vem skriver klokast på familjeliv
Vem /vilka skriver bäst inlägg här tycker du?
Vem /vilka skriver bäst inlägg här tycker du?
Finns många bra det gör det, dock så är jag inte så ödmjuk ikväll och anser att jag skriver bäst. Det grundat på att jag alltid tycker lika som mig själv, ja vi jag och jag har alltid tyckt lika, dessutom uppstår aldrig missförstånd, sen språkligt skriver vi väldigt lika. Samma stavfel etc. Ja jag och jag kommer väldigt bra överens i allt, förträffligt va?
Kim Possible, Puss, Kjell2 och Sextiotalist sedan några till som man inte alltid kommer ihåg nicket på.
EnAnonumius
Tycker nog att CDSJGRD GGHECS IAGOTSE är den som imponerar mest på mig.
Themis och Stårschan är de första jag tänker på. Fisken skriver väldigt intelligent, men jag kanske inte alltid skulle säga klokt.
(Och tack naturligtvis för de omnämnanden jag fått i tråden. Blir oerhört mallig av sådant! )
Nästan alla i tråden hos Häckhäxan är vettiga. Knäppa men vettiga. Jag kommer inte ihåg vad dem heter.
Oj, det finns otroligt många som skriver/skrivit bra inlägg, många är också anonyma så det är svårt att säga vilka de är, många har slutat skriva, en del har bytt nick etc
Det finns ett par men jag kommer inte ihåg namnen exakt, skyller på ålderna, haha ha, men johan1975? det ser ut som en fantomenmask på hans bild han är bra på att uttrycka sina åsikter jag om även om jag inte alltid håller med, Puss är förbannat träffsäker ibland, tanquine? (stavar fel där med säkerhet antar jag) muppincowboy, glädje56 tror jag en man hette, molly-någonting, en medlem som jag inte kan komma ihåg vad hon heter med hon har foto med rakt brunblont? långt hår tror hon är självvald hemmafru och hon står alltid upp för människor oavsett om det är homosexuella eller invandrare, kommer inte på hennes namn, tror hon är hemmafru men inte säker men henne har jag respekt för, FDMLG eller i vilken ordning bokstäverna är, svensk flagga som avatar, hahahaha haha jag får ju gissa på alla namn, men inte kan jag sitta och komma ihåg alla på rak arm, finns de någon medlemslista som man kan länka till så att man kan friska upp minnet? :D
Man gillar folk i vissa trådar sen andra i nästa tråd, och tvärtom, man kan ju inte vara överrens om allt det finns så otroligt många så en eloge till så många för vad ni skriver, hur ni skriver och för humor, insikt, förståelse mm.