Inlägg från: Anonym (hur komma ihåg alla) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hur komma ihåg alla)

Vem skriver klokast på familjeliv

Oj, det finns otroligt många som skriver/skrivit bra inlägg, många är också anonyma så det är svårt att säga vilka de är, många har slutat skriva, en del har bytt nick etc

Det finns ett par men jag kommer inte ihåg namnen exakt, skyller på ålderna, haha ha, men johan1975? det ser ut som en fantomenmask på hans bild han är bra på att uttrycka sina åsikter jag om även om jag inte alltid håller med, Puss är förbannat träffsäker ibland, tanquine? (stavar fel där med säkerhet antar jag) muppincowboy, glädje56 tror jag en man hette, molly-någonting, en medlem som jag inte kan komma ihåg vad hon heter med hon har foto med rakt brunblont? långt hår tror hon är självvald hemmafru och hon står alltid upp för människor oavsett om det är homosexuella eller invandrare, kommer inte på hennes namn, tror hon är hemmafru men inte säker men henne har jag respekt för, FDMLG eller i vilken ordning bokstäverna är, svensk flagga som avatar, hahahaha haha jag får ju gissa på alla namn, men inte kan jag sitta och komma ihåg alla på rak arm, finns de någon medlemslista som man kan länka till så att man kan friska upp minnet? :D

Man gillar folk i vissa trådar sen andra i nästa tråd, och tvärtom, man kan ju inte vara överrens om allt det finns så otroligt många så en eloge till så många för vad ni skriver, hur ni skriver och för humor, insikt, förståelse mm.

Angel D skrev 2015-03-13 21:34:25 följande:
    Knäpp OCH vettig skulle det stå.
    Dig uppskattade jag enormt i nå'n tråd jag läste kommer jag ihåg, du var min nya idol skrev jag visst, haha ha.

men ja det är ju så det är ämnet som avgör vilka som man tycfker är kloka och då baserat på vad man själv anser är klokt
    Kim Possible skrev 2015-03-13 22:06:59 följande:

Gosh, jag glömde ju Vlad! Och Taquine! Förvånad Sorry darl's. Skäms

och dig! känner igen fler när jag ser era namn och ibland enbart på era bilder Skrattande
    Anonym (hur komma ihåg alla) skrev 2015-03-13 21:55:00 följande:

en medlem som jag inte kan komma ihåg vad hon heter med hon har foto med rakt brunblont? långt hår tror hon är självvald hemmafru och hon står alltid upp för människor oavsett om det är homosexuella eller invandrare, kommer inte på hennes namn, tror hon är hemmafru men inte säker men henne har jag respekt för,

tror det var imgram, imgran eller nej jag vet inte, nå't likanande
    Angel D skrev 2015-03-13 22:31:52 följande:
    Hahaha, det minns jag. Jag undrade vad fasiken jag gjort för att förtjäna det Skrattande
    Du gjorde något som borde vara självklart för alla, du skrev både vänligt, insiktsfullt och kunskapsupplyftande.. (och satte dessutom fördomsfulla människor rejält på plats! haha ha)
    Anonym (Anonym mynonA) skrev 2015-03-13 22:38:02 följande:
    Ingram?
    Det kan det nog vara ja! men fråga mig om 5 minuter så har jag glömt det igen

men som sagt det varierar, i ena tråden tycker man nå'n är skvatt galen för att i nästa tråd tycka dom är jättesnälla och kloka, detsamma gäller nog en själv Skrattande

Angel D skrev 2015-03-13 22:38:46 följande:

Jaha, DEN tråden. Med trollet som försökte få mig att skämmas över vem jag är.

On topic: Jag gillar Häckhäxan (av naturliga skäl), Lalola, Kim Possible, Ainee , sextiotalist och många fler som jag inte minns namnet på.

utan att känna dig kan jag säga att du behöver inte skämmas för den du är, du uttryckte dig mycket klokt och insiktsfullt och därför satte sig det i minnet (även om jag inte kom ihåg ditt namn förrän jag såg det.

On topic så har jag en massa respekt för all de som orkar bemöta de spammande trådarna om tiggare, etablisemanget (här rullar jag med ögonen så mycket att dom nästan fastnar i bakhuvudet, det där ordet alltså..) det finns en som har en bild med en av de från filmen avatar, sen finns Solidaritet, sensitiveguy tror jag en också heter.. och personen jag redan nämnt med flaggan och alla de med anonyma nick.. ni är mina hjältar
    sextiotalist skrev 2015-03-14 18:58:44 följande:

Rodnar och tackar. Jag tror att alla jag uppskattar att diskutera med finns nämnda

Tonåringen håller nog inte med då jag fick tokspel på honom idag. Tonåringar ...

hahaha ha, och det här är en av anledningarna varför man gillar dina inlägg Skrattande
Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv