Inlägg från: Anonym (VAO) |Visa alla inlägg
  • Anonym (VAO)

Vem skriver klokast på familjeliv

Alla som håller med mig och tycker som jag skriver bäst på fl. Ingen nämnd ingen glömd.

• Anonym (VAO)

Nästan alla i tråden hos Häckhäxan är vettiga. Knäppa men vettiga. Jag kommer inte ihåg vad dem heter.

• Anonym (VAO)

Nu blir det några rader OT (snälla, plocka inte bort mig!). Inatt drömde jag att en av fl:s mest utstickande profiler (en kvinna jag uppskattar) som jag inte tänker nämna namnet på men som har varit osynlig ett tag egentligen var en kille och satt i fängelse. Det var därför hen inte skrivit på fl på länge. Så dumt och tokigt. Bara en knäpp dröm. Nu får jag en obehanglig känsla av att jag har skaffat mig ett osunt beroende av fl!!! 

• Anonym (VAO)
    Angel D skrev 2015-03-13 21:33:50 följande:
    Hon är lika knäpp vettig irl. Störtskön människa!
    Kul! Världen mår bra av störtsköna människor.
  • Anonym (VAO)

Jag blir riktig imponerad av alla här som kommer ihåg alla nick och jag kan bara komma ihåg Häckhäxan men inte var alla heter i den tråden även om jag läser den fler gånger i veckan. Hur bär ni er åt? Jag måste ha fel på minnet! Det finns ju hur många inlägg som helst! Jag är inte ironisk men oroad över att jag inte kan komma ihåg.

• Anonym (VAO)

Det börjar bli lite bråkigt här inne på sina ställen. En får ju ont i huvet.

Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv