Vem skriver klokast på familjeliv
DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-03-13 18:21:01 följande:
Finns många bra det gör det, dock så är jag inte så ödmjuk ikväll och anser att jag skriver bäst. Det grundat på att jag alltid tycker lika som mig själv, ja vi jag och jag har alltid tyckt lika, dessutom uppstår aldrig missförstånd, sen språkligt skriver vi väldigt lika. Samma stavfel etc. Ja jag och jag kommer väldigt bra överens i allt, förträffligt va?
OnT: Det är egentligen svårt att svara på en sådan fråga; man har ju en tendens att tycka att personer är kloka så länge de tycker som en själv. Gör de inte det så uppskattar man dem inte, även om de kanske skriver jättebra, respektfullt o.s.v. Och det kan ju också vara så att man tycker någon skriver väldigt bra i en tråd men illa i en annan, det har väl också med åsikterna att göra.
Men ska jag nämna några får det bli lindseyegottheonlyone, superskunkensara (osäker på om jag skrivit rätt men ni vet vem jag menar), sextiotalist och Johan75. Jag håller inte alltid med dem i vad de skriver men jag tycker alltid om hur de skriver.. Det finns fler men jag kommer inte på deras nick just nu, återkommer när/om jag kommer på dem.
Sedan finns det ju några skribenter som jag verkligen inte tycker om av olika orsaker, men det är ju ingen mobbningstråd så jag tänker inte skriva några deras nick.
Såg att lilla jag blev omnämnd i första inlägget, det tackar jag för Kul att någon uppskattar mig!