• Silversara

Vem skriver klokast på familjeliv

Vem /vilka skriver bäst inlägg här tycker du?

• Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Oj vad det har blivit inlägg här inne fick jag se på "Händelser". Så vad gör ni förutom att bråka ikväll da?

• Pescetarian
    fluu skrev 2015-03-13 19:22:57 följande:

Funkar för mig. Och som jag sagt innan, vill man göra en poäng av någon annans attityd( i det här fallet att jag anklagar dig för något) så ge inte igen med samma mynt. Just saying.

Ingenting kan göras värre än vad du redan gjort.

Läs igenom den andra tråden, där du fullkomligt attackerade mig. Förstår du vilka sår du rev upp!? Har du någon aning om hur du fick mig att må efter att ha attackerat mig på det viset och om de sakerna?

Läs igenom denna tråd, där du går på och på. När du sedan blir motbevisad så kommer du med "gör inte samma sak, just sayin".

Fy fan. Du är en vidrig människa!

Lämna mig ifred nu. En jävla anklagelse eller påhopp till, och jag anmäler dig. Och då menar jag inte till redaktionen.
  • fluu
    Pescetarian skrev 2015-03-13 19:29:50 följande:
    Läs igenom den andra tråden, där du fullkomligt attackerade mig. Förstår du vilka sår du rev upp!? Har du någon aning om hur du fick mig att må efter att ha attackerat mig på det viset och om de sakerna?
    Läs igenom denna tråd, där du går på och på. När du sedan blir motbevisad så kommer du med "gör inte samma sak, just sayin".
    Lämna mig ifred nu. En jävla anklagelse eller påhopp till, och jag anmäler dig. Och då menar jag inte till redaktionen.
    Var det inte vi som skulle lägga ner? Jag lämnar dig gärna i fred, men bemöter, precis som du, argument. Vill du svara igen så gör det i pm eller i min gästbok så tar vi inte upp en halv tråd. Jag vet vad jag har skrivit i nämnda tråd och jag står för det mesta.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • SpanskaFlugan
    Pescetarian skrev 2015-03-13 19:29:50 följande:

fluu skrev 2015-03-13 19:33:06 följande:

Var det inte vi som skulle lägga ner? Jag lämnar dig gärna i fred, men bemöter, precis som du, argument. Vill du svara igen så gör det i pm eller i min gästbok så tar vi inte upp en halv tråd. Jag vet vad jag har skrivit i nämnda tråd och jag står för det mesta.

Men skärp er båda två! Jag försöker följa tråden men ni bara spammar sönder den. PM finns av en anledning, ta det där.
  • fluu
    SpanskaFlugan skrev 2015-03-13 19:41:42 följande:
    Men skärp er båda två! Jag försöker följa tråden men ni bara spammar sönder den. PM finns av en anledning, ta det där.
    Precis, jag är fullt öppen för det.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • millipore

Har varit här i över sex år och de flesta jag gillar har nämnts (systeryster, lady dahmer, sextiotalist, lalola, kjell2, flickan och kråkan mfl) men jag vill slå ett varmt och högljutt slag för Jennie med ie. Håller absolut inte alltid med men det är genomtänkt, välformulerat och alltid alltid respektfullt.

• Colourfulrainbow

De klokaste råden jag sett i trådar här har varit skrivna av anonyma personer, medan jag sett flera välkända nick komma med kommentarer (i samma tråd) som inte alls hör hemma i en krissituation.

• Anonym (vad)
    Colourfulrainbow skrev 2015-03-13 19:51:21 följande:

De klokaste råden jag sett i trådar här har varit skrivna av anonyma personer, medan jag sett flera välkända nick komma med kommentarer (i samma tråd) som inte alls hör hemma i en krissituation.

• Duckan

Glömde min gamla favorit Vuloptous Shalimar!! Vi har tyckt lika om mycket!!

• Penida
    Colourfulrainbow skrev 2015-03-13 19:51:21 följande:

Så kan det vara, svårt att säga vem här då om de inte går under eget nick. Jag kan själv tycka att det finns många som går under anonym och med ett tillfälligt nick är hur kloka som helst i sina tankar och åsikter men svårt att uppmärksamma så här som sagt.
    Avskyr CIO-metoder
Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv