• Silversara

Vem skriver klokast på familjeliv

Vem /vilka skriver bäst inlägg här tycker du?

• Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Finns många bra det gör det, dock så är jag inte så ödmjuk ikväll och anser att jag skriver bäst. Det grundat på att jag alltid tycker lika som mig själv, ja vi jag och jag har alltid tyckt lika, dessutom uppstår aldrig missförstånd, sen språkligt skriver vi väldigt lika. Samma stavfel etc. Ja jag och jag kommer väldigt bra överens i allt, förträffligt va?

• Sensitiveguy
    The Fugly skrev 2015-03-13 15:43:48 följande:

Användaren med alla bokstäver som jag aldrig någonsin kommer ihåg. Någon som kan hjälpa mig?

Otroligt vettig, kunnig och påläst!

FDFMGA.
  • Pescetarian
    fluu skrev 2015-03-13 18:14:37 följande:

Jo, det står 45 på flera lägligt nog. Alla jag skrev ovan kan dessutom kollas upp, jag kollade nämligen stavningen på användarnamnen(inte alla Stochholmsvarianter dock).

Jag lyckades inte kolla upp alla.

Det sjuka i det här är att du anklagar mig för att skriva från flera olika nick. Jag har ingen aning om vad de där personerna skrivit, vad de har för åsikter, om de varit otrevliga mot folk, osv. Om inte du slutar att anklaga mig och ljuga folk blå, så kommer jag att anmäla dig!
  • Sensitiveguy

[quote=75004532][quote-nick]fluu skrev 2015-03-13 17:00:05 följande:[/quote-nick][/quote]

Kram!

• fluu
    Pescetarian skrev 2015-03-13 18:22:35 följande:
    Jag lyckades inte kolla upp alla.
    Det sjuka i det här är att du anklagar mig för att skriva från flera olika nick. Jag har ingen aning om vad de där personerna skrivit, vad de har för åsikter, om de varit otrevliga mot folk, osv. Om inte du slutar att anklaga mig och ljuga folk blå, så kommer jag att anmäla dig!
    Okej, okej. Som sagt. Är du helt trygg i att jag har fel så varför ens bli upprörd, då vet du ju att du har rätt, eller hur?
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Penida

Läste tillbaka nu och såg att några hade med mig på sin lista, får tacka så mycketGlad Förstår inte hur jag kunde glömma frökenelisabeth på min, jag tycker hon verkar helklok och har en bra ton vilket är något jag uppskattar.

Avskyr CIO-metoder
  • Pescetarian
    fluu skrev 2015-03-13 18:24:19 följande:

Okej, okej. Som sagt. Är du helt trygg i att jag har fel så varför ens bli upprörd, då vet du ju att du har rätt, eller hur?

Jag blir upprörd då jag inte har någon aning om de nicken du rabblar upp, är kända på siten som några elaka typer. Jag har ingen aning om vilka de är, vad de har skrivit, vad de har för åsikter, om de är rasister, djurplågare, osv. Så indirekt kanske du kallar mig både rasist, pyroman, manshatande feminist och köttätare. Vad vet jag!? Så var snäll och lägg ner nu. Du har fel.

Jag förstår inte varför du utsett just mig som ditt lilla offer. Lämna mig ifred.
  • fluu
    Pescetarian skrev 2015-03-13 18:31:33 följande:
    Jag blir upprörd då jag inte har någon aning om de nicken du rabblar upp, är kända på siten som några elaka typer. Jag har ingen aning om vilka de är, vad de har skrivit, vad de har för åsikter, om de är rasister, djurplågare, osv. Så indirekt kanske du kallar mig både rasist, pyroman, manshatande feminist och köttätare. Vad vet jag!? Så var snäll och lägg ner nu. Du har fel.
    Jag förstår inte varför du utsett just mig som ditt lilla offer. Lämna mig ifred.
    Där har vi båda skuld. Och du som aldrig vill ha diskussioner/argumentera kanske skulle sluta diskutera då. Jag diskuterar ju liksom inte för mig själv.
  • Penida

Kanske är det bättre att ni tar det där via inboxen?
    Jag trodde, får jag väl erkänna, att du också hade haft andra nick då mycket kändes så likt men jag minns inga namn och inget är otalt så det är en skitsak. Jag har själv bytt nick och tror att de flesta som hamnade i samma diskussioner som mig då och idag har märkt av detta. Med detta säger jag inte att du har bytt nick, det vet du själv men ibland är det lätt att få för sig saker oavsett vad som är riktigt eller ej, jag trodde det ju också även om jag gillar dig av vad jag sett.

Avskyr CIO-metoder
  • fluu
    fluu skrev 2015-03-13 18:54:13 följande:
    Där har vi båda skuld. Och du som aldrig vill ha diskussioner/argumentera kanske skulle sluta diskutera då. Jag diskuterar ju liksom inte för mig själv.
    Dessutom gick ju inte användarna att kolla upp nyss.. Jag tar det gärna vidare på pm om du är intresserad av vidare diskussion. Är du inte, är det givetvis okej också.
Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv