Vem skriver klokast på familjeliv
Jag brukar uppskatta inlägg av Kim Possible, Natulcien, Donum, Fluu, Flickan och kråkan och Lövet som jag kommer på nu.
Jag brukar uppskatta inlägg av Kim Possible, Natulcien, Donum, Fluu, Flickan och kråkan och Lövet som jag kommer på nu.
Läste tillbaka nu och såg att några hade med mig på sin lista, får tacka så mycket Förstår inte hur jag kunde glömma frökenelisabeth på min, jag tycker hon verkar helklok och har en bra ton vilket är något jag uppskattar.
Kanske är det bättre att ni tar det där via inboxen?
Jag trodde, får jag väl erkänna, att du också hade haft andra nick då mycket kändes så likt men jag minns inga namn och inget är otalt så det är en skitsak. Jag har själv bytt nick och tror att de flesta som hamnade i samma diskussioner som mig då och idag har märkt av detta. Med detta säger jag inte att du har bytt nick, det vet du själv men ibland är det lätt att få för sig saker oavsett vad som är riktigt eller ej, jag trodde det ju också även om jag gillar dig av vad jag sett.
De klokaste råden jag sett i trådar här har varit skrivna av anonyma personer, medan jag sett flera välkända nick komma med kommentarer (i samma tråd) som inte alls hör hemma i en krissituation.
Och Rocket Mania såklart, hur kunde jag glömma? Gillar också den där med alla bokstäver. Hade det varit för några år sedan hade jag sagt Mad as snow. Gillade också skogsvitter som har nämnts, otroligt kunnig tjej men en ton jag inte riktigt fixar.