• Silversara

Vem skriver klokast på familjeliv

Vem /vilka skriver bäst inlägg här tycker du?

• Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv
  • Donum

Jag kommer inte ihåg namnen så bra på de jag tycker skriver vettigt, oavsett åsikt. Det beror på diskussionsämne också. En del är jättevettiga i en del trådar och vanvettiga i andra. ;)

Men sextiotalist tror jag att jag brukar tycka skriver genomtänkt. Och även Johan75 brukar vara balanserad. Jag får väl säga fluu också, för jag har i alla fall inget minne av att jag har stört mig på henne. :p

I've gone to look for myself. If I should return before I get back, please keep me here.
  • CissiJissi
    Valkyria75 skrev 2015-03-12 22:29:59 följande:

Natulcien är riktigt bra. Och sen var min stora idol skogsvitter men har inte sett henne på länge.

Yes håller med!! Naturgiven! Och ja Tack vare tråderna skogstvitter hade om dyktekniken fick jag kött på benen inför min egen förlossning och den var fantastisk!
  • fluu
    Donum skrev 2015-03-12 22:36:10 följande:
    Jag kommer inte ihåg namnen så bra på de jag tycker skriver vettigt, oavsett åsikt. Det beror på diskussionsämne också. En del är jättevettiga i en del trådar och vanvettiga i andra. ;)
    Men sextiotalist tror jag att jag brukar tycka skriver genomtänkt. Och även Johan75 brukar vara balanserad. Jag får väl säga fluu också, för jag har i alla fall inget minne av att jag har stört mig på henne. :p
    Då måste du ju också få en: Kyss
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Batmamba
    Pescetarian skrev 2015-03-12 21:42:20 följande:

Jag gillar Penida och Lola!

Personligen anser jag att Fluu beter sig grymt omoget i många trådar, däribland denna: www.familjeliv.se/forum/thread/74931771-skriver-du-lista-for-barnets-rutiner

Jag tycker att Fluu brukar skriva riktigt bra saker. Jag väljer att tolka inläggen i den där tråden som en dålig dag. Minns att jag reagerade då och blev förvånad. Fluu, vad hände?!

Du själv, Pesceterian, brukar vara förnuftig och nyanserad även om vi nog inte alltid är överens, har jag för mig. Sextiotalist, Natlucien och Kjell2 brukar bidra med sansade och informativa inlägg som för diskussionen framåt.
  • fluu
    Batmamba skrev 2015-03-12 22:44:08 följande:
    Jag tycker att Fluu brukar skriva riktigt bra saker. Jag väljer att tolka inläggen i den där tråden som en dålig dag. Minns att jag reagerade då och blev förvånad. Fluu, vad hände?!
    Du själv, Pesceterian, brukar vara förnuftig och nyanserad även om vi nog inte alltid är överens, har jag för mig. Sextiotalist, Natlucien och Kjell2 brukar bidra med sansade och informativa inlägg som för diskussionen framåt.
    Det som hände är att jag och P har en historia och är väldigt olika. Kan man säga för att kort sammanfatta det.
  • Batmamba

Ursäkta felstavandet, Natulcien!

• Batmamba
    fluu skrev 2015-03-12 22:45:33 följande:

Det som hände är att jag och P har en historia och är väldigt olika. Kan man säga för att kort sammanfatta det.

Aha!
  • fluu
    Söder73 skrev 2015-03-12 22:47:42 följande:
    Dr Mupp
    Batmamba skrev 2015-03-12 22:47:25 följande:
    Natulcien!

Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv