• Silversara

Vem skriver klokast på familjeliv

Vem /vilka skriver bäst inlägg här tycker du?

• Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv
  • fluu
    Pescetarian skrev 2015-03-13 17:22:51 följande:
    Har skrivit från anonyma nick i och försig. Fast de varierar från tråd till tråd. Senaste jag skrev i anonym så kallades jag "håller med".
    Ah, inte (-) då? ;)
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    Voluptuous Shalimar skrev 2015-03-13 17:26:42 följande:
    just det - laLola är också bra!
    Hur kunde jag förglömma!
  • dessan59

kjell2 tycker jag är saklig

drottning70 likaså bra och säger i från utan att slå under bältet.

• Pescetarian
    fluu skrev 2015-03-13 17:29:24 följande:

Okej, okej...

På rak arm kommer jag på: Honungsblomman, 880215(eller kanske någon annan siffra på slutet), Pescetarian, Ticktocksaystheclock, Adelknorr, ett par olika namn på Sthlm/Stockholm, Klockanochbiffenrules, MelittaKaffefilter.

Räknar med att ovan nämnda användare tar en vända inom för att dementera.

Hahaha det var ju en del att kolla upp. Jag tror inte att det är en och samma person som står bakom alla de nicken och det är definitivt inte jag.

Honungsblomma lät fint det skulle jag kunna välja! Men adelknorr känns inte riktigt som jag haha! Jag bor i och för sig i Stockholm, men det är inget direkt signifikant för mig. Biffenrules??? Skulle ALDRIG välja ett smeknamn med ordet "biffen" i. Så uppenbart att du inte har någon aning om vem jag är.
  • fluu
    Pescetarian skrev 2015-03-13 17:39:32 följande:
    Hahaha det var ju en del att kolla upp. smile2.gif Jag tror inte att det är en och samma person som står bakom alla de nicken och det är definitivt inte jag.
    Honungsblomma lät fint det skulle jag kunna välja! Men adelknorr känns inte riktigt som jag haha! Jag bor i och för sig i Stockholm, men det är inget direkt signifikant för mig. Biffenrules??? Skulle ALDRIG välja ett smeknamn med ordet "biffen" i. Så uppenbart att du inte har någon aning om vem jag är.
    Som sagt, if you say so.
  • Pescetarian
    fluu skrev 2015-03-13 17:30:13 följande:

Ah, inte (-) då? ;)

Jag skriver sällan tecken utan oftast något som har med mig eller tråden att göra. Har hänt att jag använt "!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" någon gång.
    fluu skrev 2015-03-13 17:30:36 följande:

Hur kunde jag förglömma!

Det är inte heller jag.
  • fluu
    Pescetarian skrev 2015-03-13 17:42:35 följande:
    Jag skriver sällan tecken utan oftast något som har med mig eller tråden att göra. Har hänt att jag använt "!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" någon gång.

Det är inte heller jag.
    Okej okej... Och jag säger verkligen inte att LaLola är du. Verkligen inte.
  • Anonym (ml)

Kjell2 
    flickan och kråkan

• Pescetarian
    fluu skrev 2015-03-13 17:40:42 följande:

Som sagt, if you say so.

Vissa du rabblade upp gick inte ens att kolla upp. Någon stod som 40+are (jag är inte 40). Du kanske skulle ha kollat upp det hela lite bättre.
  • fluu
    Pescetarian skrev 2015-03-13 17:48:03 följande:
    Vissa du rabblade upp gick inte ens att kolla upp. Någon stod som 40+are (jag är inte 40). Du kanske skulle ha kollat upp det hela lite bättre.
    Jo, det står 45 på flera lägligt nog. Alla jag skrev ovan kan dessutom kollas upp, jag kollade nämligen stavningen på användarnamnen(inte alla Stochholmsvarianter dock).
Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv