Inlägg från: SpanskaFlugan |Visa alla inlägg
  • SpanskaFlugan

Vem skriver klokast på familjeliv

Pescetarian skrev 2015-03-13 19:29:50 följande:

Ingenting kan göras värre än vad du redan gjort.

Läs igenom den andra tråden, där du fullkomligt attackerade mig. Förstår du vilka sår du rev upp!? Har du någon aning om hur du fick mig att må efter att ha attackerat mig på det viset och om de sakerna?

Läs igenom denna tråd, där du går på och på. När du sedan blir motbevisad så kommer du med "gör inte samma sak, just sayin".

Fy fan. Du är en vidrig människa!

Lämna mig ifred nu. En jävla anklagelse eller påhopp till, och jag anmäler dig. Och då menar jag inte till redaktionen.

fluu skrev 2015-03-13 19:33:06 följande:

Var det inte vi som skulle lägga ner? Jag lämnar dig gärna i fred, men bemöter, precis som du, argument. Vill du svara igen så gör det i pm eller i min gästbok så tar vi inte upp en halv tråd. Jag vet vad jag har skrivit i nämnda tråd och jag står för det mesta.

Men skärp er båda två! Jag försöker följa tråden men ni bara spammar sönder den. PM finns av en anledning, ta det där.
  • SpanskaFlugan
    Hecate skrev 2015-03-13 22:44:27 följande:

Jag tycker att Tom Araya har skrivit både vettigt, kunnigt och nyanserat i samhällstrådarna på sista tiden, och dessutom lyckats hålla huvudet kallt trots ihärdiga angrepp från Fl:s mest irriterande myggsvärm! Det är stort! Måste dock lägga in brasklappen att jag inte vet vad han skriver i andra typer av trådar, och således inte heller vet om jag håller med där.

Som jag sa till ditt förra nick häromdagen, hur vet du det? Du är ju helt ny på forumet. För det är väl inte så att det gömmer sig en avstängd medlem bakom ditt splitternya konto...?
Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv