Inlägg från: Vlad |Visa alla inlägg
  • Vlad

Vem skriver klokast på familjeliv

Kim Possible skrev 2015-03-14 16:32:02 följande:

Åh, dig glömde jag med. Snart glömmer jag väl vad jag själv heter.

Du tycker helt enkelt om för många människor!
  • Vlad

Jag har dålig koll på vilka som skriver här nuförtiden, men Kimpossible brukar vara klok. Themis brukar också vara klok. Det finns en massa andra som jag också tycker är kloka och ännu fler jag gillar (om de är kvar).

• Vlad

Efter lite bläddrande kan jag konstatera att även Häckhäxan, Ainnee och Sextiotalist verkar vara hyfsat kloka. Puss verkar inte riktigt klok, men ganska klok ändå ibland.

• Vlad
    Anton Chigurh skrev 2015-03-15 10:48:23 följande:
    Nu är förvisso Celine (det vackra stycket) min kvinna, men om jag skall försöka se objektivt på saken, Kereza, så har du helt rätt, båda dessa skribenter är djävulskt duktiga på att skriva kloka inlägg utan att döma, eller komma med förtäckta påhopp. 

Finns iofs fler som också är duktiga. Och kloka. 

Och jag håller även med i din övriga "kritik" att många som en del tycker är vettiga, dom har också en besserwisserattityd som inte är av denna världen och jag tycker dom framstår som allt annat än kloka och smarta.

Ingen nämnd. Ingen glömd. I det sammanhanget.

Kram //Anton
    Så är det nog, man märker inte om någon är klok på riktigt förrän man har olika åsikter i en fråga
  • Vlad
    Rikard skrev 2015-03-15 16:46:28 följande:

Det är inte själva betydelsefrågan som stör mig mest, utan att det är hopplöst att hänvisa till CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE, eftersom man inte kommer ihåg bokstavskombinationen.

Jag säger bara firren eller bokstavskillen, de flesta fattar. (han kanske inte är en fisk längre, men di gamla fattar iallafall)
  • Vlad
    Voluptuous Shalimar skrev 2015-03-15 18:10:08 följande:
    Var det inte nåt i stil med första bokstaven i en massa författarnamn? Eller har jag blandat ihop det med nåt annat? 

Jag har också läst förklaringen (i någon "varför har du ditt nick på fl?"-tråd) men glömt detaljerna. 
    Jupp, tror det är Charles Darwin det börjar med men det är inte bara vetenskapsmän.
  • Vlad
    Voluptuous Shalimar skrev 2015-03-15 18:13:02 följande:
    Ha! Nåt som funkar i det här gamla råttboet till hjärna! 8)

Är det du som är gamle P förresten? Varför byter alla nick så att jag inte kan hänga med på vem som är vem?
    Du har faktiskt också bytt!

Kanske inte lika många gånger som jag, men då blir det ju ännu mer förvirrande!
Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv