Inlägg från: fluu |Visa alla inlägg
  • fluu

Vem skriver klokast på familjeliv

Penida verkar väldigt vettig och skriver bra och tydligt. Även Kim och Aniiee.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    Silversara skrev 2015-03-12 19:53:26 följande:
    Fri tolkning. Jag gillar Molly50 och smecker tex
    Molly gillar jag med. Och vadheterhonnuigen.... Duckan! Och sensitiveguy och Donum. Har så svårt att minnas vad alla kallar sig
  • fluu
    Anonym (minns inte alla) skrev 2015-03-12 20:30:32 följande:
    flickan och kråkan, sextiotalisten, natulcien, fluu
    Kyss
  • fluu
    CissiJissi skrev 2015-03-12 21:32:10 följande:
    Ja, Fluu, när du dök upp här i tråden kom jag på art JUSTE, Fluu skriver också mycket bra!

Och dö är jag helt med på sextiotalist också, sakligt och klokt!
    Kyss på dig också då!
  • fluu
    Pescetarian skrev 2015-03-12 21:42:20 följande:
    Jag gillar Penida och Lola!
    Personligen anser jag att Fluu beter sig grymt omoget i många trådar, däribland denna: www.familjeliv.se/forum/thread/74931771-skriv...
    Vi har vår historia du och jag ;)
  • fluu
    Donum skrev 2015-03-12 22:25:39 följande:
    Amäh, så där säger du bara för att vi har samma namnsmak. ;)
    Åh, det hade jag glömt. Men ett till plus på dig då ;)
  • fluu
    Donum skrev 2015-03-12 22:36:10 följande:
    Jag kommer inte ihåg namnen så bra på de jag tycker skriver vettigt, oavsett åsikt. Det beror på diskussionsämne också. En del är jättevettiga i en del trådar och vanvettiga i andra. ;)
    Men sextiotalist tror jag att jag brukar tycka skriver genomtänkt. Och även Johan75 brukar vara balanserad. Jag får väl säga fluu också, för jag har i alla fall inget minne av att jag har stört mig på henne. :p
    Då måste du ju också få en: Kyss
  • fluu
    Batmamba skrev 2015-03-12 22:44:08 följande:
    Jag tycker att Fluu brukar skriva riktigt bra saker. Jag väljer att tolka inläggen i den där tråden som en dålig dag. Minns att jag reagerade då och blev förvånad. Fluu, vad hände?!
    Du själv, Pesceterian, brukar vara förnuftig och nyanserad även om vi nog inte alltid är överens, har jag för mig. Sextiotalist, Natlucien och Kjell2 brukar bidra med sansade och informativa inlägg som för diskussionen framåt.
    Det som hände är att jag och P har en historia och är väldigt olika. Kan man säga för att kort sammanfatta det.
  • fluu
    Söder73 skrev 2015-03-12 22:47:42 följande:
    Dr Mupp
    Batmamba skrev 2015-03-12 22:47:25 följande:
    Natulcien!

• fluu
    Hecate skrev 2015-03-13 05:55:02 följande:
    Så kan det ju faktiskt vara också. Man kan aldrig veta. På ett annat forum där jag var aktiv förr, fanns det en kvinna som skrev om sina fyrlingar. Hon la även in bilder på dem i olika outfits o.s.v.. Bubblan sprack när någon råkade hitta en amerikansk blogg av en fyrlingsmamma, och det visade sig att kvinnan kopierat bilderna därifrån! Förmodligen hade hon inga barn alls! (Om det ens var en "hon"...)
    Hon har återkommit under flera nick här. Samma varje gång med bilder av andras barn.
Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv