Inlägg från: Voluptuous Shalimar |Visa alla inlägg
  • Voluptuous Shalimar

Vem skriver klokast på familjeliv

Jag gillar: 
    Påven Johanna
    Duckan
    Stårschan
    "bokstäverna"

och så några gamlingar (som jag inte vet om de är kvar på fl, därför "gamlingar" - själv hetta jag mosterYster på den tiden)
    MC
    Mariohn
    lokisse

• Voluptuous Shalimar
    Voluptuous Shalimar skrev 2015-03-13 17:25:37 följande:
    Jag gillar: 
    Påven Johanna
    Duckan
    Stårschan
    "bokstäverna" smile5.gif

och så några gamlingar (som jag inte vet om de är kvar på fl, därför "gamlingar" - själv hetta jag mosterYster på den tiden)
    MC
    Mariohn
    lokisse
    just det - laLola är också bra!
  • Voluptuous Shalimar
    HäckHäxan skrev 2015-03-15 14:46:30 följande:
    Fan jag vet att jag vet det. Egentligen alltså. För jag har ett vagt minne av just det där med en förklaring. Om hundra år kommer väl min förvirrade överaktiva hjärna hitta just den där lilla lådan.

På dödsbädden vrålar jag det rakt ut sen dör jag!!
    Var det inte nåt i stil med första bokstaven i en massa författarnamn? Eller har jag blandat ihop det med nåt annat? 

Jag har också läst förklaringen (i någon "varför har du ditt nick på fl?"-tråd) men glömt detaljerna. 
  • Voluptuous Shalimar
    fluu skrev 2015-03-15 18:01:28 följande:
    Men snälla, tänk på nerverna... Men okej.
    OT, men till och med jag börjar tycka att du drar in pesce i alla möjliga och omöjliga sammanhang för att få kräkas lite på henne/honom. Så ta det lite lugnt och tagga ner...
  • Voluptuous Shalimar
    Vlad skrev 2015-03-15 18:11:18 följande:
    Jupp, tror det är Charles Darwin det börjar med men det är inte bara vetenskapsmän.
    Ha! Nåt som funkar i det här gamla råttboet till hjärna! 8)

Är det du som är gamle P förresten? Varför byter alla nick så att jag inte kan hänga med på vem som är vem?
  • Voluptuous Shalimar
    fluu skrev 2015-03-15 18:21:23 följande:
    Jag kan bara komma på den här tråden... Och tvärtom ska vi ju inte ens tala om, men det kan jag ta. Och det är inte jag som kallar någon för en hemsk människa och värre.
    Om du nu tycker att h*n hoppat på dig så gör inte två fel ett rätt. Jag tyckte bara det var omotiverat att dra in henom  i denna tråden såsom du gjorde det. 
  • Voluptuous Shalimar
    fluu skrev 2015-03-15 18:29:21 följande:
    Eh, läs från början. Det var inte jag som startade diskussionen i denna tråd.
    Ummm... jo det var det. 
  • Voluptuous Shalimar
    fluu skrev 2015-03-15 18:43:28 följande:
    Ehm, nej, det var det inte. Densomintefårnämnasvidnamn startade diskussionen med att i "hyllningstråden"(som man väl kan kalla denna tråd) göra precis tvärtom.
    H*n protesterade väl mot att du blev omnämnd, inget mer med det. Men då högg du som en kobra och så var det i full gång. 

Men nu kan ni väl bråka via PM så slipper vi andra se det...?
  • Voluptuous Shalimar
    The Fugly skrev 2015-03-15 19:11:03 följande:
    Klicka "visa endast" på Pescetarian och sedan på Fluu så blir det rätt tydligt vem som drog in vem i denna diskussion.
    Har gjort, vilket jag beskrev i mitt förra inlägg (men som sagt tycker jag att de kan ta sina fighter via PM).
  • Voluptuous Shalimar
    Vlad skrev 2015-03-15 19:47:40 följande:
    Du har faktiskt också bytt! smile1.gif

Kanske inte lika många gånger som jag, men då blir det ju ännu mer förvirrande!
    Hå hå hå! En gång, EN (1) GÅNG!!! Reggade mig här när sajten var ny, eftersom syrran blivit på smällen (hence mosterYster, då syrran brukade kalla mig syster Yster). Sen gick åren och jag tänkte till slut att eftersom jag ALDRIG är inne och läser om graviditet och barn och sånt så borde jag ju inte bara hänga här som "moster". Så då bytte jag.  Nu har jag iofs en unge själv så kanske jag skulle byta till "mama Shalimar"? Drömmer
Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv