Inlägg från: Pescetarian |Visa alla inlägg
  • Pescetarian
    fluu skrev 2015-03-12 22:45:33 följande:

Det som hände är att jag och P har en historia och är väldigt olika. Kan man säga för att kort sammanfatta det.

Men sluta ljuga!!! :O

Jag har ingen aning om vem du är! Och du har definitivt ingen aning om vem jag är.

Dessutom kan jag inte minnas någon tråd, förutom (www.familjeliv.se/forum/thread/74931771-skriver-du-lista-for-barnets-rutiner) där vi öht diskuterat!?

Vad är det för "historia" vi har då? Det skulle ju vara väldigt intressant att få veta. Och hur den historien kan få dig att hoppa på mig med såna vidriga kränkningar, som du hävde ur dig i den tråden.
  • Pescetarian
    Batmamba skrev 2015-03-12 22:47:58 följande:

Aha!

Jag vet inte om hon blandar ihop mig med någon, eller om hon bara är lite smått sjuk!? Men vi har INGEN som helst historia, hon och jag. I den där tråden flög hon på mig helt utan anledning. Dessutom gjorde hon det på ett riktigt vidrigt sätt, samt fortsatte gång på gång trots att flera sa ifrån.

Jag skulle också gissa på "en dålig dag" (eller "hennes sanna jag"), - men det finns gränser! Gränserna klev hon över BIG time!
  • Pescetarian
    fluu skrev 2015-03-13 16:57:52 följande:

If you say so... Och tja, det samma... Vi är kanske mer lika varandra än vad vi tror, fast jag är det under samma nick hela tiden.Jag ljuger hela tiden, förstår du, jag har ju så mycket att vinna på det. Och so jag skrivit innan, vill man göra en poäng av andras attityd/beteende så ge inte igen med samma mynt.

Skriv ett annat nick som du tror att jag har haft här då?

Detta är nämligen det första och enda nicket jag någonsin skrivit från på siten.

Men det ska bli intressant att se vad du har att svara.
  • Pescetarian
    fluu skrev 2015-03-13 17:12:20 följande:

Jag har ett par att räkna upp, vill du att jag ska skriva det här eller i pm? I vilket fall lär du ju neka så det kvittar kanske.

Du får skriva det hur du vill, vart du vill och när du vill. Jag VET ju att jag aldrig haft något annat nick, så för mig kvittar det.

Ska bli kul att kolla upp nicket eller nicken och se vad det är för murvel du blandar ihop mig med.
  • Pescetarian

Har skrivit från anonyma nick i och försig. Fast de varierar från tråd till tråd. Senaste jag skrev i anonym så kallades jag "håller med".

• Pescetarian
    fluu skrev 2015-03-13 17:29:24 följande:

Okej, okej...

På rak arm kommer jag på: Honungsblomman, 880215(eller kanske någon annan siffra på slutet), Pescetarian, Ticktocksaystheclock, Adelknorr, ett par olika namn på Sthlm/Stockholm, Klockanochbiffenrules, MelittaKaffefilter.

Räknar med att ovan nämnda användare tar en vända inom för att dementera.

Hahaha det var ju en del att kolla upp. Jag tror inte att det är en och samma person som står bakom alla de nicken och det är definitivt inte jag.

Honungsblomma lät fint det skulle jag kunna välja! Men adelknorr känns inte riktigt som jag haha! Jag bor i och för sig i Stockholm, men det är inget direkt signifikant för mig. Biffenrules??? Skulle ALDRIG välja ett smeknamn med ordet "biffen" i. Så uppenbart att du inte har någon aning om vem jag är.
  • Pescetarian
    fluu skrev 2015-03-13 17:30:13 följande:

Ah, inte (-) då? ;)

Jag skriver sällan tecken utan oftast något som har med mig eller tråden att göra. Har hänt att jag använt "!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" någon gång.
    fluu skrev 2015-03-13 17:30:36 följande:

Hur kunde jag förglömma!

Det är inte heller jag.
  • Pescetarian
    fluu skrev 2015-03-13 17:40:42 följande:

Som sagt, if you say so.

Vissa du rabblade upp gick inte ens att kolla upp. Någon stod som 40+are (jag är inte 40). Du kanske skulle ha kollat upp det hela lite bättre.
  • Pescetarian
    fluu skrev 2015-03-13 18:14:37 följande:

Jo, det står 45 på flera lägligt nog. Alla jag skrev ovan kan dessutom kollas upp, jag kollade nämligen stavningen på användarnamnen(inte alla Stochholmsvarianter dock).

Jag lyckades inte kolla upp alla.

Det sjuka i det här är att du anklagar mig för att skriva från flera olika nick. Jag har ingen aning om vad de där personerna skrivit, vad de har för åsikter, om de varit otrevliga mot folk, osv. Om inte du slutar att anklaga mig och ljuga folk blå, så kommer jag att anmäla dig!
  • Pescetarian
    fluu skrev 2015-03-13 18:24:19 följande:

Okej, okej. Som sagt. Är du helt trygg i att jag har fel så varför ens bli upprörd, då vet du ju att du har rätt, eller hur?

Jag blir upprörd då jag inte har någon aning om de nicken du rabblar upp, är kända på siten som några elaka typer. Jag har ingen aning om vilka de är, vad de har skrivit, vad de har för åsikter, om de är rasister, djurplågare, osv. Så indirekt kanske du kallar mig både rasist, pyroman, manshatande feminist och köttätare. Vad vet jag!? Så var snäll och lägg ner nu. Du har fel.

Jag förstår inte varför du utsett just mig som ditt lilla offer. Lämna mig ifred.
  • Pescetarian
    fluu skrev 2015-03-13 18:54:13 följande:

Där har vi båda skuld. Och du som aldrig vill ha diskussioner/argumentera kanske skulle sluta diskutera då. Jag diskuterar ju liksom inte för mig själv.

Jag måste ju få säga ifrån när du anklagar mig för felaktigheter och ljuger OM MIG för andra!
    fluu skrev 2015-03-13 18:56:51 följande:

Dessutom gick ju inte användarna att kolla upp nyss.. Jag tar det gärna vidare på pm om du är intresserad av vidare diskussion. Är du inte, är det givetvis okej också.

Nej, det var några som jag inte kunde kolla upp. Jag kan ha stavat fel. Listan var så lång så jag gjorde ingen seriösare efterforskning. Men oavsett om man kan kolla upp dem eller inte, så kan det ju fortfarande vara någon sajtkändis som utmärkt sig åt något extremt håll, som inte stämmer överens med vad jag står för. - Bland annat så nämnde du någon "biffenrules", dvs "biffen regerar", dvs en köttätare. Vem vet om något annat av nicken kanske har uttryckt sig exempelvis rasistiskt i någon tråd? Då beskyller du mig indirekt för att älska kött och vara rasist.

Så GE DIG NU!
  • Pescetarian
    fluu skrev 2015-03-13 19:16:17 följande:

Nu står ju iofs så biffen för något annat där. Men för att inte störa andra, ska vi ta diskussionen på pm eller sätta punkt?

Vi kan sätta punkt. För det finns ingenting mer att tillägga.

Eller jo en sak. Det kanske rentav är DU som står bakom de nicken. Eller hur vet du annars varför "biffen" inte står för kött? I min värld är en biff en köttbit.
  • Pescetarian
    fluu skrev 2015-03-13 19:16:17 följande:

Nu står ju iofs så biffen för något annat där. Men för att inte störa andra, ska vi ta diskussionen på pm eller sätta punkt?

Vi kan sätta punkt. För det finns ingenting mer att tillägga.

Eller jo en sak. Det kanske rentav är DU som står bakom de nicken. Eller hur vet du annars varför "biffen" inte står för kött? I min värld är en biff en köttbit.
  • Pescetarian
    fluu skrev 2015-03-13 19:22:57 följande:

Funkar för mig. Och som jag sagt innan, vill man göra en poäng av någon annans attityd( i det här fallet att jag anklagar dig för något) så ge inte igen med samma mynt. Just saying.

Ingenting kan göras värre än vad du redan gjort.

Läs igenom den andra tråden, där du fullkomligt attackerade mig. Förstår du vilka sår du rev upp!? Har du någon aning om hur du fick mig att må efter att ha attackerat mig på det viset och om de sakerna?

Läs igenom denna tråd, där du går på och på. När du sedan blir motbevisad så kommer du med "gör inte samma sak, just sayin".

Fy fan. Du är en vidrig människa!

Lämna mig ifred nu. En jävla anklagelse eller påhopp till, och jag anmäler dig. Och då menar jag inte till redaktionen.
  • Pescetarian
    Kereza skrev 2015-03-14 18:28:45 följande:

Är i princip bara två personer jag alls pallar på FL - Häckhäxan och (jag har glömt det exakta namnet) Celines Essence.

De två kan framföra åsikter jag INTE håller med om, UTAN att det känns som att de idiotförklarar den de pratar med (inte nödvändigtvis mig)

Jag är uppriktigt förvånad att hitta t.ex fluu "nominerad" här hela tiden - aldrig "träffat" en mer otrevlig och självrättfärdigande människa - VÄLDIGT lik migsjälv faktiskt; kapitalt blockmongo som inbillar sig att dennes egna världssyn är den enda rätta. Donum verkar trevlig, men oförmögen att sätta sig in i andras syn än sin egen. Återigen, väldigt likt migsjälv.

Detsamma gäller Puss och Lalola - det jag stör mig mest på med dem är sakerna jag ogillar med migsjälv; främst självrättfärdigandet och oviljan att sätta sig in i andras känslor/syn/smak/erfarenhet/motivation. 

Men ja, det jag nämnt där är just de saker där jag är precis lika jag - troligen därför jag stör mig så väldigt mycket på det.

Haha! Jag lägger till dig till min "gillar-lista"!
  • Pescetarian
    fluu skrev 2015-03-15 17:37:33 följande:

Har pesceterian mutat dig eller? ;)

Alltså, helt ärligt, vad är det för kardinalfel på dig?

KAN DU LÄMNA MIG IFRED!!!

VAD HAR JAG GJORT DIG?

VARFÖR ÄR DU PÅ MIG HELA TIDEN?

VAD VILL DU MIG?

Du börjar på riktigt bli jävligt obehaglig.
  • Pescetarian
    fluu skrev 2015-03-15 17:57:19 följande:

Nu pratade jag iofs inte med dig heller... Ska vi snacka vidare på pm eller inte? Och sluta se allt som påhopp, hela världen snurrar inte kring dig.

Nämn aldrig mig nått mer, någonsin! Din otäcka, obehagliga människa!
  • Pescetarian
    Giovanna skrev 2015-03-15 18:14:16 följande:

Men nu får du väl tagga ner lite. Jag har läst tråden där fluu "hoppade på" dig och visst var det övertramp och jag tycker gott hon kan kosta på sig att be om ursäkt men du beter ju dig som om hon stalkar dig och försökt avrätta dig offentligt. Så som du går på henne nu är än värre. Peace out!

Det är precis så det känns. Mina känslor kan du aldrig kritisera. De är där varesig jag vill det eller inte.
Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv