Vem skriver klokast på familjeliv
Jag gillar Penida och Lola!
Personligen anser jag att Fluu beter sig grymt omoget i många trådar, däribland denna: www.familjeliv.se/forum/thread/74931771-skriver-du-lista-for-barnets-rutiner
Jag gillar Penida och Lola!
Personligen anser jag att Fluu beter sig grymt omoget i många trådar, däribland denna: www.familjeliv.se/forum/thread/74931771-skriver-du-lista-for-barnets-rutiner
Det som hände är att jag och P har en historia och är väldigt olika. Kan man säga för att kort sammanfatta det.
Aha!
If you say so... Och tja, det samma... Vi är kanske mer lika varandra än vad vi tror, fast jag är det under samma nick hela tiden.Jag ljuger hela tiden, förstår du, jag har ju så mycket att vinna på det. Och so jag skrivit innan, vill man göra en poäng av andras attityd/beteende så ge inte igen med samma mynt.
Jag har ett par att räkna upp, vill du att jag ska skriva det här eller i pm? I vilket fall lär du ju neka så det kvittar kanske.
Har skrivit från anonyma nick i och försig. Fast de varierar från tråd till tråd. Senaste jag skrev i anonym så kallades jag "håller med".
Okej, okej...
På rak arm kommer jag på: Honungsblomman, 880215(eller kanske någon annan siffra på slutet), Pescetarian, Ticktocksaystheclock, Adelknorr, ett par olika namn på Sthlm/Stockholm, Klockanochbiffenrules, MelittaKaffefilter.
Räknar med att ovan nämnda användare tar en vända inom för att dementera.
Ah, inte (-) då? ;)
Hur kunde jag förglömma!
Som sagt, if you say so.
Jo, det står 45 på flera lägligt nog. Alla jag skrev ovan kan dessutom kollas upp, jag kollade nämligen stavningen på användarnamnen(inte alla Stochholmsvarianter dock).
Okej, okej. Som sagt. Är du helt trygg i att jag har fel så varför ens bli upprörd, då vet du ju att du har rätt, eller hur?
Där har vi båda skuld. Och du som aldrig vill ha diskussioner/argumentera kanske skulle sluta diskutera då. Jag diskuterar ju liksom inte för mig själv.
Dessutom gick ju inte användarna att kolla upp nyss.. Jag tar det gärna vidare på pm om du är intresserad av vidare diskussion. Är du inte, är det givetvis okej också.
Nu står ju iofs så biffen för något annat där. Men för att inte störa andra, ska vi ta diskussionen på pm eller sätta punkt?
Nu står ju iofs så biffen för något annat där. Men för att inte störa andra, ska vi ta diskussionen på pm eller sätta punkt?
Funkar för mig. Och som jag sagt innan, vill man göra en poäng av någon annans attityd( i det här fallet att jag anklagar dig för något) så ge inte igen med samma mynt. Just saying.
Är i princip bara två personer jag alls pallar på FL - Häckhäxan och (jag har glömt det exakta namnet) Celines Essence.
De två kan framföra åsikter jag INTE håller med om, UTAN att det känns som att de idiotförklarar den de pratar med (inte nödvändigtvis mig)
Jag är uppriktigt förvånad att hitta t.ex fluu "nominerad" här hela tiden - aldrig "träffat" en mer otrevlig och självrättfärdigande människa - VÄLDIGT lik migsjälv faktiskt; kapitalt blockmongo som inbillar sig att dennes egna världssyn är den enda rätta. Donum verkar trevlig, men oförmögen att sätta sig in i andras syn än sin egen. Återigen, väldigt likt migsjälv.
Detsamma gäller Puss och Lalola - det jag stör mig mest på med dem är sakerna jag ogillar med migsjälv; främst självrättfärdigandet och oviljan att sätta sig in i andras känslor/syn/smak/erfarenhet/motivation.
Men ja, det jag nämnt där är just de saker där jag är precis lika jag - troligen därför jag stör mig så väldigt mycket på det.
Har pesceterian mutat dig eller? ;)
Nu pratade jag iofs inte med dig heller... Ska vi snacka vidare på pm eller inte? Och sluta se allt som påhopp, hela världen snurrar inte kring dig.
Men nu får du väl tagga ner lite. Jag har läst tråden där fluu "hoppade på" dig och visst var det övertramp och jag tycker gott hon kan kosta på sig att be om ursäkt men du beter ju dig som om hon stalkar dig och försökt avrätta dig offentligt. Så som du går på henne nu är än värre. Peace out!