• Anonym (Tjej 20)

Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?

Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är fullt medveten om att detta låter en aning sjukt.

Jag är en snygg tjej. Har alltid fått komplimanger för mitt utseende. Blont långt hår, smal men en kurvig kropp. Jag är en typisk tjejig tjej, fint smink och snygga kläder alltså. 

Har inget seriöst förhållande och vill inte ha det nu heller. Men jag älskar sex och vill ha det ofta. Jag får enkelt ragg på krogen men där kan jag ju inte springa hela tiden. Ibland när jag handlar, ska åka någonstans och ser någon fin kille så har jag tänkt - ''Undra om han vill ligga?'' Aldrig kommit på tanken att fråga för det gör man ju inte..Eller? Haha.

Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? Jag är ingen vrickad brud. Vi behöver inte ses eller höras efteråt och du behöver inte bjuda mig på middag. Jag ser bra ut. Sååå är detta en väldigt väldigt dålig idé? 

• Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?
  • Anton Chigurh
    Smecker skrev 2015-11-18 06:01:38 följande:
    Å andra sidan hör det till en grundläggande hörnsten i kommunikation     att ställa frågor som man vill veta svaret på.
    Jag vill gärna ha svar på följande fråga, Smecker:

Varför du så många gånger har varit kritisk till män som skickar PM och inleder med sexuella frågor. Varför är inte det okej, när du tycker det är så bra i verkligheten ???

Jag vill gärna ha svar på frågan i inlägg 179 också.....

Om det nu  inte blir för jobbigt för dig. Att svara på ovanstående....

Förövrigt gläder det mig att du 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Glad i livet)
    Celines Essence skrev 2015-11-17 19:22:14 följande:

Men du törs inte skriva det under ditt riktiga nick!

Nä, känsligt ämne tydligen *skratt* Jag vet att jag har rätt :)
  • MrFlex
    Anton Chigurh skrev 2015-11-17 22:00:24 följande:
    Menar du verkligen på fullt allvar, Flex, att du inte fattar skillnaden mellan att ställa frågan  : "Får jag bjuda på en drink?"

...eller, ställa frågan: "Vill du knulla?"  Och frågan ställs till en individ du aldrig någonsin haft någon som helst kontakt med tidigare. 

Otroligt, Flex !!!
    Förhoppningsvis är flertalet människor mer begåvade och väljer ett annat ordval än "vill du knulla" för att förmedla sin önskan.
  • S c h n a
    Anonym (Tjej 20) skrev 2014-12-02 02:21:48 följande:

Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är fullt medveten om att detta låter en aning sjukt.Jag är en snygg tjej. Har alltid fått komplimanger för mitt utseende. Blont långt hår, smal men en kurvig kropp. Jag är en typisk tjejig tjej, fint smink och snygga kläder alltså. Har inget seriöst förhållande och vill inte ha det nu heller. Men jag älskar sex och vill ha det ofta. Jag får enkelt ragg på krogen men där kan jag ju inte springa hela tiden. Ibland när jag handlar, ska åka någonstans och ser någon fin kille så har jag tänkt - ''Undra om han vill ligga?'' Aldrig kommit på tanken att fråga för det gör man ju inte..Eller? Haha.Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? Jag är ingen vrickad brud. Vi behöver inte ses eller höras efteråt och du behöver inte bjuda mig på middag. Jag ser bra ut. Sååå är detta en väldigt väldigt dålig idé? 

Nu är jag ingen man men jag misstänker att en och en annan skulle se sig om efter dolda kameran där i affären och kanske tacka nej av den anledningen (förutom möjligheten att de helt enkelt inte är intresserade). Men om du ger honom en lapp med ett meddelande och ditt telefonnummer så kan han ju alltid höra av sig lite senare?
  • Snake
    MrFlex skrev 2015-11-18 10:32:03 följande:

Förhoppningsvis är flertalet människor mer begåvade och väljer ett annat ordval än "vill du knulla" för att förmedla sin önskan.

Förhoppningsvis!

I det fallet är vi helt överens.

Dock, enligt tidigare skribenter i tråden är det ett helt okej sätt att tilltala en ny bekantskap. Och samtidigt visa tillbörlig respekt för individen.
    What has four legs and an arm? A happy pitbull...
  • Brunhilde
    S c h n a skrev 2015-11-18 10:52:48 följande:
    Nu är jag ingen man men jag misstänker att en och en annan skulle se sig om efter dolda kameran där i affären och kanske tacka nej av den anledningen (förutom möjligheten att de helt enkelt inte är intresserade). Men om du ger honom en lapp med ett meddelande och ditt telefonnummer så kan han ju alltid höra av sig lite senare?
    Bra förslag, men kanske endast ha telefonnumret på lappen (vissa män är lite känsliga och känner sig extra utsatta i matvaruaffären).
    Måste avråda TS å det bestämdaste ifrån att ställa frågan en halvtimme innan krogen stänger. Det fungerar inte för någon.
  • Anton Chigurh
    Brunhilde skrev 2015-11-18 11:05:49 följande:
    Bra förslag, men kanske endast ha telefonnumret på lappen (vissa män är lite känsliga och känner sig extra utsatta i matvaruaffären).

Måste avråda TS å det bestämdaste ifrån att ställa frågan en halvtimme innan krogen stänger.

Det fungerar inte för någon.
    Smeckers kompisar påstår nåt annat.

Smecker med för den delen.
Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?